Środa
22.07.2009
nr 203 (1452 )
ISSN 1734-6827

Hyde Park Corner



Temat: zgubiona gwarancja

Autor: Aro  godzina: 06:52
ano jakaś kropka wyskoczyła na szkle - może to jakiś paproch, ale wygląda mi to na odprysk

Autor: Sauer 86  godzina: 14:22
Miałem problem podobnego segmentu z lunetą Seeadlera 4 lata temu, zagubiłem paragon zakupu, a gwarancję miałem i nie chcieli uznać gwarancji!!! Imałem się wszystkich sposobów od rzecznika praw konsumenckich, przez biuro windykacji, aż po prywatną kancelarię prawną - dopiero list wysłany przez kancelarię z ostrzeżeniem poskutkował pozytywnym rozpatrzeniem gwarancji - rok nerwów, ponieważ luneta swoje kosztowała, ale Doctor chyba takich kłopotów nie robi. Pozdrawiam.

Autor: kolo61  godzina: 17:08
Aro, bywa że przy montażu obejm, które są za mocno dociągane pojawi się taki odprysk, możliwe, że "za chwilę" pojawi się ich więcej. Wg mnie do reklamacji; pytanie jeszcze jak to robiłeś- samodzielnie, czy przez rusznikarza. Myślę, że wewnętrzna powłoka do powtórnego nałożenia- ale może inni koledzy coś jeszcze dopowiedzą. DB