![]() |
Środa
22.07.2009nr 203 (1452 ) ISSN 1734-6827 Hyde Park Corner Temat: zgubiona gwarancja Autor: Aro godzina: 06:52 ano jakaś kropka wyskoczyła na szkle - może to jakiś paproch, ale wygląda mi to na odprysk Autor: Sauer 86 godzina: 14:22 Miałem problem podobnego segmentu z lunetą Seeadlera 4 lata temu, zagubiłem paragon zakupu, a gwarancję miałem i nie chcieli uznać gwarancji!!! Imałem się wszystkich sposobów od rzecznika praw konsumenckich, przez biuro windykacji, aż po prywatną kancelarię prawną - dopiero list wysłany przez kancelarię z ostrzeżeniem poskutkował pozytywnym rozpatrzeniem gwarancji - rok nerwów, ponieważ luneta swoje kosztowała, ale Doctor chyba takich kłopotów nie robi. Pozdrawiam. Autor: kolo61 godzina: 17:08 Aro, bywa że przy montażu obejm, które są za mocno dociągane pojawi się taki odprysk, możliwe, że "za chwilę" pojawi się ich więcej. Wg mnie do reklamacji; pytanie jeszcze jak to robiłeś- samodzielnie, czy przez rusznikarza. Myślę, że wewnętrzna powłoka do powtórnego nałożenia- ale może inni koledzy coś jeszcze dopowiedzą. DB |