Poniedziałek
05.09.2005
nr 036 (0036 )
ISSN 1734-6827

Hyde Park Corner



Temat: Co by Koleżanki nie czuły się pokrzywdzone

Autor: arcisz  godzina: 08:08
ad Jedrasso i fota, Zobacz te adresy I nagroda (www.topcoder.com/i/tournament/tco04/onsite_movies/tomekfinal.mov) a i CV (www.cs.purdue.edu/homes/czajkat/czajka.html)-ka gosta, tego drugiego od lewej. Nie powiem, że nie zazdroszczę.....

Autor: amir  godzina: 09:39
Ale "MEKSYK"................................. Świetne hity na kobity............ DB

Autor: Hrabia  godzina: 10:24
Ad Ira Z całym szacunkiem dla Ciebie , nie sądzę żebm ja się nadawał na tapetkę ekranu a poza tym odstraszałbym dzieci od komputerka , a tego chyba nie chcesz.. Natomiast swój pmysł podtrzymuję. Ja natomiast muszę zastosować się do podpowiedzi Rzecznika Prasowego - nie pozostaje mi nic innego jak rejterować..... Ad. deer. hunter na fotce jestem i ja tylko mniej widoczny i o to chodzi. Pozdrawiam

Autor: marcino  godzina: 10:35
jedno pytanko do wielbicieli Brada Pittttta widzieliście jego fotki z lat 80 - tych można sie ze śmiechu poskłądać:))) jak coś znajdę to wrzucę

Autor: deer.hunter  godzina: 11:17
Ad Hrabia Lotnik?! Do tego latający na MYŚLIWCACH ?! Tylko pozazdrościć... DB dh

Autor: deer.hunter  godzina: 11:20
Ad Hrabia Lotnik?! Do tego latający na MYŚLIWCACH ?! Tylko pozazdrościć... DB dh P.S. Jezeli chodzi o nagrody to informatykom zazdroszcze. Ale imprezy robią cienkie jak d..a węża - przynajmniej tak to wygląda na zdjęciu.

Autor: arcisz  godzina: 11:24
Deer - Jedrasso pokazal fotę z jakiejś szkolnej stołówki....

Autor: Ira (Botang Team)  godzina: 20:10
Ad. Adam rozmus ...:))) Ależ oczywiście, że jestem STABILNA w uczuuuciach hihih :) A zdanie "obecnego" NIEOBECNEGO nie ma znaczenia ......Ira wolna jak ptak :) Ad Hrabia Słońce .....dzieci nie posiadam i w najbliższym czasie nie zapowiada się że posiadać będę hihihihi więc tapetkę strzelic sobie mogę ...bez większych obaw:)...także nie rejteruj a działajjjj :))) Przy okazji .......w profilu rewelacyjna fota - faktycznie Twoja ? Jesteś pilotem ? Właśnie dwa dni temu miałam okazję skakać ze spadochronem .....niesamowite wrażenia .....ale taki lot myśliwcem do góry brzuszkiem to dobiero musza być emocjeeee..... ĆMOK :) Ira BT

Autor: kalina  godzina: 20:47
" nie bawia mnie umizgi bladych lowelasow, ich miekkich palcow dotyk budzi obrzydzenie, juz wole lowic zajace i jelenie!...kochanka trzeba mi takiego jak imperium,co by mnie bral tak jak ja daje cala pelnia, co by i wladcy i poddanca byl wcieleniem i mi zastapil zajace i jelenie!.." Ad. Pan Hrabia Pan lata? Hmmm... Ostanio zapytalam znajomego, ktory zaczal latac czy nie boi sie ,ze ujmie to blasku innym, ziemskim rozkoszom...?Zasmial sie. A pan,Herr Graf?