Środa
07.08.2013
nr 219 (2929 )
ISSN 1734-6827

Hyde Park Corner



Temat: Upadek Magazynu Sezon

Autor: Hunter298  godzina: 06:40
Miałem przyjemność przeczytać post kol. Rafała J. przed usunięciem.Nie sądziłem że czyjeś odmienne zdanie może w kimś wzbudzić taki atak furii. Nie jestem " wylanym " pracownikiem Magazynu Sezon, ponieważ nigdy tam nie pracowałem / i całe szczęście /.. Znajomość redakcyjnych rozgrywek personalnych sprawia wrażenie że kol. Rafał J. to ścisłe otoczenie Redaktora Naczelnego Magzynu Sezon a być może i on sam No cóż prawda o amatorszczyźnie zabolała. Poczekajmy aż się ukaże kolejny numer Sezonu i będzie wszystkom wiadomo.

Autor: harap  godzina: 07:26
Serdeczniue dziekuję Rafale J. Własnie podarzył i to 20: 10 czyli godzinę po moim wpisie. Knieja była łaskawa. Nie wiem tylko czy to za twoim wstawiennictwem ? Pozdrawiam harap

Autor: mastalerz  godzina: 08:52
jo żym jest ze wsi też żech chcioł pocytać co sie na wsiach dzieje ! nie tylko we warsawie ! A że sie ponum nie podobo ?? to cuże zrobić - nie cytać takeigo smelcu !

Autor: mastalerz  godzina: 09:09
Hunter298 Myślę że nikogo nie zabolała amatorszczyzna w piśmie -jak piszesz tylko Twoja przerośnięta samoocena i poczucie wyższości nad tymi prostakami z lasu i boru. Choć sądzę że to tylko poza ! A słoma w buciorach "więcej za to z nudnego prowincjonalnego zaścianka' pewnie polujesz na salonach ;-)) strzelasz do obrazów na których są dzikie słonie i tygrysy ;-) jak chcesz historii z wielkiego świata to czytaj jedno z wymienionych przez Ciebie pism - tam zawsze kilka stron jest poświęconych królom, hrabiom i wielkim panom - będziesz tam pasował ( choć szczerze wątpię)

Autor: ULMUS  godzina: 09:53
To jest dobry magazyn . Rozwija się dopiero więc ma upadki i wzloty. To bardzo dobrze że pokazuje imprezy o charakterze łowieckim , bardzo dobrze że pokazuje promowanie łowiectwa wśród młodzieży. W ostatnim numerze FATALNE ZDJĘCIE Z "POCIĄGU" tanecznego gdzie jakiś zadowolony jegomość w typie Zagłoby posuwa w dwuznacznej pozycji za młodą kobietą. Takie zdjęcia to krótko mówią "kibel" nie pasujący kompletnie do formuły pisma w którym powinne znajdować się reklamy rolexów i dobrych kosmetyków . Świetne opisy polowań z innych kontynentów. Ciągle bardzo dobra jakość zdjęć przyrodniczych , zdjęć broni . Dobre wywiady z ludźmi sukcesu , powinno być więcej wywiadów z ludźmi ze świata sportu i pierwszych stron gazet. Sport jest trendy kojarzy się z uczciwością, nwoczesnością i zdrowiem. Zabyt mało ładnych młodych kobiet i mężczyzn w eleganckich ubraniach myśliwskich z dubeltówką na ramieniu pokazujących łowiectwo jako bardzo eleganckie hobby dla WSZYSTKICH nowoczesnych młodych ludzi. Podkreślanie łowiectwa w eleganckich ubraniach jako stylu życia dla ludzi nowoczesnych, czystych i inteligentnych w przeciwieństwie do pokazywanych jednocześnie brudnych , wytatuowanych , rozczochranych "ekologów" powinno być misją każdego takiego pisma. Promowanie łowiectwa przez pryzmat do PRAWA ( ludzie kochają mieć prawa) korzystania z przyrody. Potrzeba więcej fachowych artykułów łącznie z testami broni i masą zdjęć testowanej broni , testami optyki i zdjęciami optyki - I KONIECZNIE RECENZJAMI FACHOWCÓW . W mojej ocenie ciut za dużo "bowhuntingu" . Rozumiem potrzebę promocji tego rodzaju polowania i wzbogacania wiedzy myśliwych na ten temat ale czy musi być w każdym numerze ? Brakuje kartki dla dzieci. Malowanka, jakiś quiz, test, wycinanka, komplet figurek zwierzęcych , opowiadanie o myśliwych dla dzieci przedstawiające łowiectwo w dobrym świetle na poziomie zrozumiałym dla dziecka - jak ekoterror wykształci sobie więcej młodej kadry niż my to SEZON się nie sprzeda :) Materiały jak prowadzić zajęcia z młodzieżą , coś co promuje Zachodni Poradnik Łowiecki (znakomita inicjatywa na marginesie) Nie zaszkodzi stały kącik biologiczny opisujący po kolei wszystkie ważniejsze ssaki i ptaki Polski z uwzględnieniem i podkreśleniem wkładu myśliwych na przestrzeni dziejów w ochronę przedstawianych gatunków, oczywiście masa kolorowych zdjęć. Potrzebny jest kącik zdrowego jedzenia dla każdej opętanej i opętanego co musi nieustannie "chuść" :)- wieczny lans sałaty i mięsa z bażanta :) Przydały by się regularne artykuły opisujące ludzi którym dieta wege zaszkodziła i ludzi którym dziczyna w diecie pomogła Regularnie i nieustannie prowadzona rubryka będąca odpowiedzią na akcję "niech żyją" - tu musi być przystępna i łatwo przyswajalna dla wszystkich wykładnia piętnująca patologiczne zachowania OPZ (ObrońcyPrawZwierząt) i "pseudoeko" oraz skandaliczne działania różnych pseudoautorytetów prowadzące do kuriozów w stylu "zakaz uboju rytualnego" o podtekście niemalże antysemickim. Rubryka wyraźnie "wojownicza" pokazująca błędy i wypaczenia oraz patologie jak rónwież stronniczość i interesowność OPZ i ekologistów. Myślę że dziennikarz śledczy jest w stanie wykryć w dowolnej organizacji ekofiko w Polsce różne "błędy i wypaczenia" a już przykładów ze świata łącznie z opisami działania bojówek ekologistycznych jest masa. Warto o tym pisać i zniechęcać społeczeństwo do popierania naszych przeciwników, prowadząc transparentną walkę o dobro polskiej przyrody. Ładnie zabrzmiało prawda ? tak w stylu "kryfyki polifycznej" i biura KC. Moim marzeniem jest pojawienie się na rynku czasopisma łowieckiego którego nie będa kupowali tylko myśliwi ale również matki dzieciom żeby mogły pooglądać i poczytać o zwierzątkach , ludzie biznesu do samolotu czy na wizytę u dentysty, lanserzy żeby popatrzeć "jak tu zostać oryginalnym" :), młodzież żeby poczytać o sztucerach i survivalu, poszukiwacze zdrowej diety i wieczni odchudzacze ( nie moga oglądać Pana Russaka przy pieczeni z sarny bo nie uwierzą że dziczyzna jest dietetyczna :)), zadbane Panie domu szukające inspiracji jak urządzić dom lub domek letni. Mlodzi ludzie żeby poczytać jak mądrze korzystać z przyrody i chronić przyrodę oraz jak nie dać sięnabrać na natrętne i agresywne propagandowe wrzaski ekologistów. Młody człowiek nie uzmysławia sobie przykładowo że ochrona przyrody to zwarta zabudowa mieszkaniowa a nie "każdy domek gdzie kto chce" ale łatwo mu wmówić że ochrona przyrody to dom nad jeziorem, ogrodzenie tego jeziora i zakaz polowani na kaczki oraz podkreślanie miłości do przyrody poprzez posiadanie psa i nie jedzenie mięsa tylko kramienie mięsem psa. itd itd itd Do wszystkich nieszczęśliwych zarzucających reklamę czsopismom Brać , Łowiec, SEZON - musi być reklama żeby pismo nie zdechło - tak trudno pojąć proste zasady sprzedaży i zarabiania pieniędzy na prasie ?! Z samych "gazetek" pismo nie wyzyje a poza tym wydawca chyba też musi zarobić na tym jakąś kasę bo nie pracuje w celu charytatywnym ani w perelowskim czasopiśmie gdzie "czy się stoi czy się leży ...itd" .Proste?

Autor: mastalerz  godzina: 13:43
ULMUS takie pismo o jakim marzysz to by ze 50 PLNów kosztować musiało ;-)))

Autor: ULMUS  godzina: 14:06
:) co szkodzi pomarzyć :) bracie ... tak sobie wyobraź siedzisz i czytasz ...

Autor: jani  godzina: 14:14
Właśnie, kol. Tomku: Tak sobie siedzisz, czytasz, sączysz jasne z lodówki, a w gazecie, "lub czasopiśmie" nie ma błędów ortograficznych! :-) Nierealne! Darz bór!

Autor: mazurski  godzina: 14:15
ULMUS Przykład szkodliwości diety wega i pomocy dziczyzny (m.in) w wyzdrowieniu - proszę bardzo. Niech redaktor zgłosi się do mojej córki - powie wiele. DB

Autor: Hunter298  godzina: 15:02
Otrzymałem dzisiaj sierpniowy numer Sezonu. Szkoda słów i 15zł. 41 stron na 120 to reklamy. Nie liczyłem reklam na pół strony:) Majstersztyk to reklama o dwuznacznym tytule "Nie tylko guma jest ważna", a do tego zdjęcia roznegliżowanej panienki obściskującej kalosze. Nie bardzo rozumiem też po co w piśmie traktującym o łowiectwie znalazły się aż cztery strony ze zdjęciami rudowłosej "piękności". Chyba że jest to, jak sugeruje to wcześniejszy artykuł "sztuka dla sztuki" lub powiew świeżości o którym pisze nowy naczelny we wstępniaku. Zdjęcia takie bardziej pasują do CKM-u. W piśmie łowieckim wolałbym oglądać prawdziwą zwierzynę, a nie same łanie.

Autor: Tomek T.  godzina: 15:33
Mnie tam kobiety nie przeszkadzają, a jak są ładne i rude - tym bardziej, jestem na TAK :) Kobiety mogą reklamować kalosze. Na początku narzekałeś, że widzisz "panów w zielonych mundurkach", a teraz przeszkadzają Ci rudowłose piękności. To co, mieli do reklamy użyć "pana w zielonym uniformie" - zdecyduj się wreszcie. Reklama to też informacja, informacja, której czasami potrzebuje, gdy zamierzam coś kupić, a kupowanie niestety :) jest nieodłączną częścią naszej pasji. Dziś potrzebuje kaloszy, jutro kosza na hak, potem jeszcze lunety, lornetki, smyczy, kagańca :), noża czy pokrowca na zwierzynę ubitą o poranku. Reklama to też informacja. Potrzebne są nam informacje o tym gdzie i za ile można kupić pastuch, siatkę, samochód. Nie obrażajmy się na tego typu informacje. "Zdjęcia takie bardziej pasują do CKM-u. W piśmie łowieckim wolałbym oglądać prawdziwą zwierzynę, a nie same łanie." ....... a w tej sytuacji nie musisz kupować dwóch czasopism, tylko jedno :)

Autor: ULMUS  godzina: 15:53
Reklama musi być , do tego testy, testy, testy tych wszystkich reklamowanych cudeniek . Potrzebujemy kupować nowe lunety, kalosze, lornetki,koszule, marynarki itd a czasopismo musi z czegoś żyć. Według mnie sezon nie może być pozbawiony akcentów typu CKM czy Health a nawet wzbogacony o akcenty typu VIVA :) . Jak ktoś chce poruszać się tylko w "starym modelu" to ma Brać i Łowca a powtórzenie tego modelu przez SEZON nie ma sensu. Nad poziomem żartu typu " nie tylko guma jest ważna" redaktorzy powinni się zastanowić na poważnie. Jani ! dzięki - jestem porządnie zawstydzony :)

Autor: jani  godzina: 21:13
Tomek, ale nie wiem, czemu? Przecież mieliśmy jednakie marzenia: czytać dobre czasopismo! Tylko ja za dobre nie uważam takiego, w którym redaktor puszcza ortografy! A piwo też lubimy zimne obaj! Darz bór!