Piątek
11.09.2009
nr 254 (1503 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Siatka FD7 w S&B

Autor: Roofi  godzina: 08:30
ad fousek. Dzięki za życzenia, ale z tą Afryką to był taki skrót myślowy - przepraszam za wprowadzenie w błąd :o) ... ale niewykluczone że w przyszłości ... Napisałem że uciekam ... przed linczem medialnym wywołanym moją wypowiedzią. Ale za życzenia oraz dobre słowo i tak dziękuję. ad ... Ogórek. Oczywiście chory z zawiści Ogórek musiał (ponownie z pianą na pysku) skomentować w swym niezmiennie prostacko-chamskim tonie. Patrz wypowiedz dot. Afryki Fouska i Jerzego30 - można inaczej :o) ad Jerzy30 Piszesz: '......To Schmidt & Bender jako jedyny z wielkiej czwórki zaopatruje w sprzet optyczny ponad polowe oddzialow specjalnych Wojska i Policji na calym Swiecie bez wyjatku na szerokosc geograficzna..." KOLEGO !!! To jest następna z technik pozycjonowania marki na rynku – konotacje militarne = uzasadnianie wysokiej ceny !!! Nic więcej. To samo mamy w samochodowej formule pierwszej F1. Co ma wspólnego bolid F1 Hondy z (bez obrazy) żałosną cywilna Hondą Civic 1,3, lub bolid F1 Mercedesa-MClarena z ledwo jeżdząca A-klasą 1,5. - to tylko pozycjonowanie przez konotacje .. w tym przypadku sportowe, a w przypadku S&B militarne.Pojęcie "wielkiej czwórki" - skąd to sie wizięło.... to też tylko marketing i lobbing producentów i sprzedawców optyki - uzasadnianie wysokiej ceny ... i wysokich zysków, patrz - większa cena-wartość lunety = większa prowiza-zysk dla sprzedawcy!!! Piszesz o nowościach technicznych - zdaje się poprzednio szczekuś Ogórek też zaznaczył, że "...zmienne podświetlenie (Swar Z,Varipoint ) lub w powłoki (LouTec)" Czy zatem to tylko gadżety, czy już nowości technicznie - ocena subiektywna. Pewnie po tej wypowiedzi szczekusia Ogórka to w korporacji Zeissa marketingowcom flaki się przewracają. Ciekawe czemu szczekuś-hipokryta nie wspomniał np. o Bushnellu i jego Raingurd .... zdecydowanie skuteczniejszej technologii od LouTec :o) Ano w dalszym ciągu mamy do czynienia z lobbingiem oraz technikami pozycjonowania marki, pojęciem "wielkiej czwórki" i całym dalszym lobby (jak pisze szczekuś Ogórek - opłaconymi polowaniami i wziątkami) producentów optyki i ich lokalnych przedstawicieli. Jeszcze odniosę się do tzw. "ochłapów". - emocje i "równanie w dół" np. do poziomu poszczekującego wiecznie z pianą na pysku Ogórka niepotrzebne :o) Nie sprzedaję optyki, ani też nie jestem lobbystą żadnej marki. Jestem tylko dobrym klientem kilku poważnych sklepów myśliwskich... i kolegą po strzelbie wielu myśliwych. Staram się słuchać z uwagą wszystkich wypowiedzi, a szczególnie tych treści które są najczęściej zapisane pomiędzy wierszami... czego życzę tobie kol. Jerzy30 ... bo twoja wypowiedz dot. militarnych korzeni S&B to jest dopiero LOBBING i powielanie przebrzmiałych haseł reklamowych specjalistów ... zatem w twoim przypadku można szczególnie powiedzieć, że robisz to za te wspomniane okruchy albo już może (bez obrazy)za kilka srebrników. Jest też jeszcze jedna ewentualność – piałem już o „wypranych mózgach” :o) Pozdrawiam i DB W dalszym ciągu zadowolony posiadacz: Delta szt. 2 Dectera Classica szt. 1 Swarovskiego sz. 1 Nikona szt. 2. … i były posiadacz jeszcze kilku marek, m.in. (nigdy więcej) S&B. HOWK :o)

Autor: tomaszekT.  godzina: 14:12
Awaryjne podświetlenie Z6i 2,5-15 ulegające bardzo częstym zagnieceniom,rysom itd na tym ergonomicznym kształcie kosztuje 2500 zł. Coś tu nie tak.Coraz drożej i coraz gorzej.

Autor: fousek  godzina: 14:20
Tomaszek "Awaryjne podświetlenie Z6i 2,5-15 ulegające bardzo częstym zagnieceniom,rysom itd na tym ergonomicznym kształcie kosztuje 2500 zł." To z winy użytkownika. potwierdzam to co napisłąeś. podświetlenie w Z6i jest kiepskie i mnie zdecydowanie nie odpowiada.

Autor: Jurek Ogórek  godzina: 17:23
ad Roofi - po ile chodzi teraz złom kolorowy ?? mam troche łusek i pare puszek po piwie Wskaż mi jakiegos swojego "przedstawiciela handlowego " co mógłbym zbyc z zyskiem powyższe precjoza