Środa
03.02.2010
nr 034 (1648 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Samurai

Autor: Piotr Waślicki  godzina: 09:16
ad Piotr 30.06 Kolego sprawdź, bo ten silnik w Samuraju powinien mieć 1870 cm3, moc 47 kW i 64 KM. Mam taki sam. Rzeczywiście ma największy moment obrotowy i pomimo, że jest bez turbiny, to jednak jest trochę skomplikowany. Inny wkładany do Samuraja silnik diesla PSA XUD o poj. 1905 jest o wiele prostszy i jeśli miałbym wybór to kupiłbym właśnie taki. Chętnie wymienię się doświadczeniami związanymi z tuningiem i eksploatacją. Piotr Waślicki

Autor: Gimli  godzina: 13:45
ad Piotr Waslicki Samurai owszem ma duze buty ale nie wymagaly one ingerencji w zawieszenie oraz nadkola - podniesiony tylko na resorach. zastanawiam sie ze moze cos nie tak jest z ustawieniem pompy wtryskowej jak tak czytam ile kolegom pali.

Autor: Piotr Waślicki  godzina: 15:03
Kolego Gimli dla porównania Samuraj 1,9 D na oponach 205/70 AT w jeździe non-stop na autostradzie z prędkością 120-130 spalił 6,6 l ON. Warto spróbować przejechać jakiś odcinek szosy ze stałą prędkością np.ok 60 km/h i sprawdzić ile zużył paliwa. Nawet na dużych oponach jak przekroczy 7,5 l /100 km , to na pewno coś jest nie tak. Piotr Waślicki

Autor: Gimli  godzina: 15:16
przy 90 km/h pali 7 litrow, ale w terenie to zlopie jak moj Land Rover. jak powiedzialem Koledze ile Wam pali w terenie Suzia to polecial dzis to fachowcow od diesli. Zobaczymy.