![]() |
Wtorek
02.03.2010nr 061 (1675 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: Nissan Patrol Autor: jedmar godzina: 06:47 Wojciech co to za groźne przepisy techniczne dotyczące dodatkowego oświetlenia? według mnie to powinny mieć tylko osobny włącznik nie sprzężony z oświetleniem stałym pojazdu i nie moga być używane podczas jazdy na drodze dopuszczonej do ruchu publicznego i to tyle dlaczego ma się bać spotkania z misiakami? Autor: Wojciech godzina: 07:23 Nie wiem czy te przepisy sa grożne,ale światła pojazdu powinny odpowiadać warunkom[np.ich ilość i rozmieszczenie].DZ.U.32 z 26 lutego 2003 poz.262.rozdz.3 poz.12.1 oraz załącznik nr 6. To tzw.abecadło diagnosty i policjanta z drogówki. Pozdrawiam.Darz Bór. Autor: adamr godzina: 08:57 Witam! Jeżdżę wprawdzie długim GR ale motor taki sam 2,8 nakręciłem już ponad 300 tys i poza głowicą ( samą prawdę koledzy piszecie) nie wymieniałem nic poważnego. Zakopać się można i traktorem jak poniesie ułańska fantazja choć rzeczywiście patrol dzielny jest nadzwyczajnie , a mam porównanie bo uprzednio zajeździłem dwa Landki tak,że nie kombinował bym z podwyższaniem w końcu Kolego będziesz jeździł po lesie ,a nie w ekstremalnych rajdach. Wybrałeś świetne gumy zakładając ,że masz blisko do łowiska bo na szosie mudy trochę głośne ja jeżdżę na atkach i mnie wystarczają w zupełności no ale mam dalekie dojazdy.Trzeba uważać na korozję bo szczególnie na powierzchniach osłoniętych jakimiś ozdóbkami ( nakładki) czai się ta cholera i nagle z niczego robi się dziura. Ogólnie godny polecenia choć jak się parę lat pojeździ to staje się nudny bo na jego dynamikę można narzekać ale to jak ze starą żoną trudno spodziewać się niespodzianek ......D.B. Adam Autor: deer.hunter godzina: 10:06 ad maho Odbiegając od głównego tematu: ze śniegiem w różnych wydaniach mam do czynienia na pewno cząściej niż Ty. Ze wzgl. na wykonywany zawód to w zimniejszej porze roku kontakt z ONYM jest codzienny... DB dh Autor: towarzysz godzina: 10:56 ad.Ławny Na patrolu Y60 z 95 roku nakręciłem ponad 460 000 km,bez żadnych przygód z silnikiem,na patrolu Y61 z 2000r mam 170 000km,trochę uwag mogę Ci przekazac jesli masz ochotę dzwoń-0603741406,pozdrawiam DB Autor: Roofi godzina: 12:10 ad towarzysz W tym Y61 to masz silnik 3L, czy jeszcze 2,8L. Pytam, ponieważ rozglądam się za Y61 ale z silnikiem 2,8. Podobno te z rocznika 2000 były robione jeszcze w rzędowych sześciocylindrówkach. Autor: Daniel1980 godzina: 12:14 Co do dodatkowego oświetlenia . Halogeny przeciwmgielne. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem samochód musi być wyposażony w tylne (czerwone) światło przeciwmgłowe. Przednie światła poprawiające widoczność w czasie mgły czy intensywnych opadów deszczu lub śniegu nie są obowiązkowe. Można je jednak zainstalować, ale pod ściśle określonymi warunkami. Zgodnie z wydanym przez Ministra Infrastruktury Rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. nr 32) w samochodzie osobowym można zamontować dwa przednie reflektory przeciwmgłowe. Mogą one mieć barwę białą bądź żółtą. Muszą zostać umieszczone nie dalej niż 400 mm od obrysu bocznego auta, nie wyżej niż światła mijania oraz nie niżej niż 250 mm od dolnej krawędzi samochodu. Kolejny wymóg to możliwość włączania i wyłączania halogenów niezależnie od świateł mijania czy drogowych. Jeśli zamontowane przez nas reflektory nie będą spełniać któregoś z tych warunków, samochód nie przejdzie badania technicznego. Jeśli ktoś montuje światła dalekosiężne (tzw halogeny dalekosiężne) to : dalekosiężne powinny dać się włączyć tylko kiedy są włączone światła drogowe. Załączenie ich powinno być sygnalizowane lampką koloru niebieskiego, nie muszą mieć dodatkowego włącznika. Prawdopodobnie światła drogowe mogą byc tylko cztery , razem z fabrycznymi . Dlatego ja montowałem do swojego autka tylko 2 na dach . Niewiem jak to sie ma w praktyce , bo wszyscy widzimy "choinki" na ciężarówkach . Jak ktoś zna dokładnie temat to niech się wypowie . D.B. Autor: towarzysz godzina: 13:31 Ad.Roofi Mam silnik 3,0 TDI,na plus jest mniejszcze spalanie o około 3-4 litry w porównaniu z 2,8 TD-pozdrawiam DB Autor: Ławny godzina: 14:15 Npiszcie mi jeszcze jak wygląda spalanie przy jednostce 2.8TD. W terenie to wiadomo - jak się ciśnie tyle wypije ale interesuje mnie średnie spalanie przy jeździe szosa-lekki teren. Podejrzewam,że 12-14l/100km to będzie normalny poziom? Pozdrawiam DB Autor: jurek123 godzina: 14:34 Kolega w kole ma Patrola z silnikiem 2,8 i w szczerej rozmowie gdy kupowałem Terrano II powieedział mi że utrzymuje się w granicach 14-16 i jak na jego kieszeń to trochę za drogo. Pozdrawiam Autor: towarzysz godzina: 16:30 Sadzę,ze przy krótkim patrolu szosa i lekki teren to 13-14,cała reszta to powyzej ale ile satysfakcji-pozdrawiam db Autor: michał kaminski godzina: 17:42 Mój z silniczkiem 3,3 turbo mieści się spokojnie w 12 litrach . Ten sinik oraz 4,2 to najlepsze i najtrwalsze jednostki napędowe , niestety pierwszy w Y 60 nie występuje , a drugi to rzadkość i tu wielka szkoda. Pozdrawiam D.B Autor: maho godzina: 18:51 deer hunter Nie kwestionuje Twojej znajomości śniegu, ale tak się składa, że od prawie 20 lat jeżdżę Patrolami prawie codziennie. Począwszy od starego Datsuna Patrola 3.3 miałem wszystkie wraz z 4,2 i benzynowym, ciągałem przyczepy po prawie 6 ton, a zdarzało się TIRa z naczepą też pociągnąć, nie mówiąc o jeździe w terenie.Znam prawie wszystkie bolączki tych samochodów i wierz mi, naprawdę wiem co Patrol potrafi. Pozdrawiam Autor: Ławny godzina: 20:59 ad.michał kaminski Akurat firma przygotowująca mi auto zajmuje się głównie Patrolami 4.2TD ale jakoś nie mogłem znaleźć uzasadnienia dla tak potężnej jednostki w moim, było nie było raczej łatwym terenie. Na rajdach to już zupełnie co innego. Trochę się zorientowałem w temacie przed dokonaniem wyboru i te silniki cieszą się wielką estymą w rajdowym światku. Pozdrawiam DB Autor: maho godzina: 22:24 Ławny Zwykły 2.8 w zupełnosci wystarczy, nie kombinuj z 4,2 ponieważ do naszych jazd bardziej przyda się dobra guma oraz lekkie podniesienie auta niż b. duży silnik. Jak komuś brakuje "dołu" w silniku to może zamontować np. 6.5 V8 TD. Tylko po co? Weź normalnego Y60 z 2,8 do tego zawieszenie +2", gumy BF AT 32" lub 33" czasem niech Cię ktoś nie namówi na 35" bo będziesz skręcał kierownicą a auto dopiero jak Ty wypijesz kawę, o zmianie przełożeń w mostach nie wspominając.Dla bezpieczeństwa dołóż wciągarkę(jak nie możesz liczyć na kolegów) i temat auta masz zamknięty. Pozdrawiam |