Wtorek
23.11.2010
nr 327 (1941 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: blokada dferencjału  (NOWY TEMAT)

Autor: W.A.  godzina: 11:57
Witam Pytanie do posiadaczy samochodów z takową blokadą. Czy aby uruchomić taką blokadę jest osobna dźwignia lub przycisk , czy jest ona uruchomina w chwili używania napędu 4L Darz Bór Andrzej

Autor: merc  godzina: 13:34
W Samuraju miałem osobną dźwignę.

Autor: Leśnik1  godzina: 13:58
W samuraju 4L to reduktor a blokade mostu tylniego włącza się osobnądźwignią ( nie wwzystkie samuraje mają) DB

Autor: CORNEL  godzina: 15:06
W.A. O którą blokadę konkretnie się rozchodzi? Przedni most, centralny dyfer, tylny most? Centrlany dyfer zamykasz jak masz włączony napęd na 4 zarówno w samochodach o stałym napędzie na 4 jak również dołączanym przodzie (Mitsubishi L200, Pajero z SS, Toyota J9). Sposób załączania jest różny w zależności od wieku auta - manulanie przez lewarek koło drążka zmiany biegów lub elektrycznie w najnowszych autach - RAV4 (przekręcenie pokrętła lub wciśnięcie przycisku). Zapięcie blokady mostu przód i tył zapina się najczęściej przyciskiem. Pozdr

Autor: W.A.  godzina: 15:12
Jest to Opel Monterey z 94r. sprzedawca twierdzi że jest blokada dyferencjału połączona z włączeniem napędu 4L

Autor: nonderesto  godzina: 17:08
opel nigdy nie miał blokady tylnego mostu. zapinasz tylko międzyosiowy mechanizm różnicowy. i wtedy kręcą się zawsze po jednym z kół na osi. po rozpięciu cały napę w ekstremalnych warunkach może być przenoszony na jedno koło. jedynym samochodem gdzie spotkałem sie z zapięciem blokady tylnego mostu w małej gałce reduktora było pajero

Autor: W.A.  godzina: 22:02
Ponoć Monterey z Opla ma tylko znaczek opla przyklejony na masce , a w rezultacie jest to ISUZU TROOPER