![]() |
Wtorek
23.11.2010nr 327 (1941 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: blokada dferencjału (NOWY TEMAT) Autor: W.A. godzina: 11:57 Witam Pytanie do posiadaczy samochodów z takową blokadą. Czy aby uruchomić taką blokadę jest osobna dźwignia lub przycisk , czy jest ona uruchomina w chwili używania napędu 4L Darz Bór Andrzej Autor: merc godzina: 13:34 W Samuraju miałem osobną dźwignę. Autor: Leśnik1 godzina: 13:58 W samuraju 4L to reduktor a blokade mostu tylniego włącza się osobnądźwignią ( nie wwzystkie samuraje mają) DB Autor: CORNEL godzina: 15:06 W.A. O którą blokadę konkretnie się rozchodzi? Przedni most, centralny dyfer, tylny most? Centrlany dyfer zamykasz jak masz włączony napęd na 4 zarówno w samochodach o stałym napędzie na 4 jak również dołączanym przodzie (Mitsubishi L200, Pajero z SS, Toyota J9). Sposób załączania jest różny w zależności od wieku auta - manulanie przez lewarek koło drążka zmiany biegów lub elektrycznie w najnowszych autach - RAV4 (przekręcenie pokrętła lub wciśnięcie przycisku). Zapięcie blokady mostu przód i tył zapina się najczęściej przyciskiem. Pozdr Autor: W.A. godzina: 15:12 Jest to Opel Monterey z 94r. sprzedawca twierdzi że jest blokada dyferencjału połączona z włączeniem napędu 4L Autor: nonderesto godzina: 17:08 opel nigdy nie miał blokady tylnego mostu. zapinasz tylko międzyosiowy mechanizm różnicowy. i wtedy kręcą się zawsze po jednym z kół na osi. po rozpięciu cały napę w ekstremalnych warunkach może być przenoszony na jedno koło. jedynym samochodem gdzie spotkałem sie z zapięciem blokady tylnego mostu w małej gałce reduktora było pajero Autor: W.A. godzina: 22:02 Ponoć Monterey z Opla ma tylko znaczek opla przyklejony na masce , a w rezultacie jest to ISUZU TROOPER |