Środa
12.01.2011
nr 012 (1991 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: NISSAN TERRANO 3L automat  (NOWY TEMAT)

Autor: REALISTA.  godzina: 09:47
Jak w temacie - proszę o opinie szczególnie dotyczy skrzyni automatycznej, awaryjności i spalania oleju napędowago. DB R.

Autor: Hetman  godzina: 10:05
Na autocentrum znajdziesz wszystko co chcesz wiedzieć, bardzo obiektywne i prawdziwe dane. Terrano II 3.0L (www.autocentrum.pl/oceny/nissan/terrano/ii/silnik-diesla-3.0-tdi-16v-154km-2001-2003)

Autor: blackjack  godzina: 15:23
Ja w temacie całego Terrano mam i gorąco nie polecam kupa złomu z terenu pozostała nazwa modelu dziadostwo i to wysoce awaryjne . pozdrawiam blackjack.

Autor: B. Lewandowski  godzina: 17:13
Jeśli chodzi o automat to się nie wypowiem... Jeśli chodzi o spalanie minimum jakie zrobiliśmy z bratem to 10l/100km w manualnej skrzyni biegów bez większego terenu przy spokojnej jeździe. Silnik jest wystarczająco dynamiczny i dobrze radzi sobie z rozpędzeniem 2 tonowego auta. Zakładając dobre opony masz auto które dobrze radzi sobie w średnim terenie ( jest to pojęcie względne...) O awaryjności też za dużo nie powiem ponieważ terrano stoi u nas dopiero od roku. DB

Autor: REALISTA.  godzina: 17:55
Dzięki za wypowiedzi, szczególnie szczere ze strony blackjacka i o takie mi chodzi. Czy warto sobie tym zawracać głowę, czy szukać innwj firmy. DB R.

Autor: kuraś  godzina: 18:46
REALISTA, jeżeli jedno zdanie negatywne, bez żadnego argumentowania, ewentualnie opisania przykładów/przypadków dziadowskiego wykonania tego modelu są dla Ciebie opiniami o jakie Ci chodzi, to tylko można dodać: szukaj innej firmy i podobnych opinii, DB

Autor: Bear  godzina: 19:57
pomijam Terrano bo nie użytkowałem (z terenowych z aut. s.b. uzytkowałem Pajero Sport ) - ale gorąco namawiam na automat który w terenowym aucie daje jeszcze wiecej praktyczności i satysfakcji z jazdy niż w osobowym... np o ham. ręczym możesz zapomnieć itp zaletą niebagatelną też przy zakupie uzywanego auta z automatyczną s.b. jest to iż w znakomitej większości jest w lepszym stanie i skrzynia a silnik to juz na pewno - trzeba być wybitnym by zajechać silnik przy automatycznej s.b. a jak ze skrzynią cos jest nie tak to motodoktor nie pomoże sprzedać jak w manualu spalanie w automacie jest o ok 5 do 10% wyzsze w stosunku do manuala ale to tak jak z klimatyzacją i nawiewem...warto DB

Autor: Leśnik1  godzina: 21:49
Bear Nie zachwycałbym się tak automatami, w terenie jeździłem sporo różnymi autami między innymi terano I i II, frontera, monterey, L200, Grand Cherokee, Cherokee, Jimnym o oczywiście moim samurajem. Auto w manualu ma jedną fajną rzecz, a mianowicie w razie jakiejś wpadki można rozbujać auto 1 i R, 1 i R, 1 i R często w ten sposób łatwo wydostać się z lekkich opresji. Jeśli chodzi o terano II to zupelnie przyzwoite auto aczkolwiek trochę delikatne. Jeśli poruszasz się w terenie to jako pierwsze pójdą Ci automatyczne sprzęgiełka ale wymienisz na manuale i będziesz śmigał aż miło. Jeśli terano to tylko 2.7 dizel. Jeśli myślisz o dużym mocnym aucie to rozważ Jeepa Grand Cherokee ale do 98 lub cherokee do 2001 tudzież dobry egzemplarz LR Disco. DB

Autor: Leśnik1  godzina: 21:52
Jeśli chodzi o jeepy to tylko benzyniaki wystrzegaj się dizli VM

Autor: Bear  godzina: 21:54
@ Leśniku 1 nie ma rozwiazań idealnych ja jednak jesli pozwolisz jestem automatem zachwycony

Autor: yogy  godzina: 23:00
ad Leśnik1 Kwestia egzemplarza - w moim "dziku" VM pracuje super, nie licząc problemów z zapalaniem zimą co było spowodowane.... mechanikami, którzy nie potrafili wkręcić odpowiedniej świecy... Kolega ma GCh WG 2000 z 3.1 VM i silnik też pracuje jak należy. Ale również jestem zdania - jeżeli już Jeep to brać z benzyną, silniki 4.0 to już chyba legenda ;) Tylko znowu kwestia gazowania - silniki te gaz tolerują nadzwyczaj dobrze, ale miejsca w bagażniku mało, jak się butle wstawi, to już dzika ciężko wrzucić, ale wtedy kosz na hak i można śmigać ;)