![]() |
Czwartek
17.03.2011nr 076 (2055 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: opony Autor: ALF godzina: 08:48 no tak tylko że kumho to MT, zeleży co się szuka AT czy MT Autor: Piotr Waślicki godzina: 10:22 Kumho to nie tylko MT. Jest jeszcze KL 78. Doskonały , chyba najlepszy w tej chwili ATek na rynku. Przy zakupie zawsze dobrze jest sprawdzić średnicę opony w mm, bo czasem ten sam rozmiar u różnych producentów daje znaczne różnice. Piotr Waślicki Autor: sowland godzina: 12:09 Tak jak pisałem .KL 71 idealnie sprawuje sie i w śniegu i błocie.Na szosie szumią ale nie hałasują jak typowy MT .Polecam .W mojej vitce akurat jest wymiar 30/9,5/15 Autor: yogy godzina: 15:36 ad sowland a jak z drogą hamowania na mokrym asfalcie ? na ubitym śniegu ? O lód nie pytam, bo tam to tylko kolce sie sprawdzą ;) W ciągu 1-2 lat czeka mnie wymiana, więc szukam odpowiedniej opony, na razie walka trwa pomiędzy KL71 i KL78 ;) 78mka raczej lepsza na czarnym, ale czy koreański MTek będzie o wiele słabszy ? Autor: sowland godzina: 19:07 ad.yogy przed przebudowa auta jeżdziłem na KL78 i uważam te opony za rewelacyjne do jazdy 50/50 dawały świetnie sobie radę nawet w glinie .Trzeba tylko trochę agresywniej jechać żeby opony się oczyszczały.Po przebudowie musiałem kupić większe opony chociaż 78 były w idealnym stanie.Miałem dylemat czy 78 czy 71 .Kupiłem 71 i jestem bardzo bardzo zadowolony.Bałem się właśnie o mokry asfalt i warunki zimowe.Jak lód to tylko kolce tak jak kolega napisał ale w śniegu coś pięknego.Na mokrym asfalcie droga hamowania prawie taka sama jak na 78 .Jedyny warunek to na zimę mniejsze ciśnienie w oponie.Ja jeździłem na 1bar.Polecam i pozdrawiam Autor: yogy godzina: 19:14 Dzięki wielkie za informację ! Jazda z 1bar w oponie nie uszkodzi jej ? Trochę jeździłem z 1.2 bara mniej więcej w Fulda 4x4 Tramp i opony przednie po bokach łyse... co prawda okazało się, że zbieżności nie było, więc to też miało jakiś tam wpływ, ale wulkanizator mówił, że zjechana zawnętrzna cześć bieżnika przy prawie niezjechanym środku to wina zbyt niskiego ciśnienia. Jednak chyba będę szukał KL78, terenu wybitnie ciężkiego nie mam, auto w większości przypadków dawało radę przy jeździe na Fuldach, więc Kumho tym bardziej da radę ;) ale znowu KL71 tak ładnie wyglądają ;p Pozdrawiam ! |