![]() |
Środa
08.06.2011nr 159 (2138 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: TOYOTA LAND CRUISER Autor: Tuptuś godzina: 06:41 Chodzi mi głównie o A-TRC czy wszystkie 120 tki mają. W 90-ce blokadę centralnego mech. różnicowego włącza się lewarkiem z pozycji H na HL a blokadę tylnej osi pokrętłem DIFF LOCK na dole po lewej stronie kierownicy. W modelu 120 według opisu nie ma blokady tylnego mostu tylko mechanizm A-TRC sterowany elektronicznie w skrócie działający w sposób mechanicznie przyblokowujący koło ślizgające się co skutkuje kręceniem koła po drugiej stronie osi czyli tego co ma opór. System działa na wszystkie 4 koła i ma być skuteczniejszy od mech. blokad machanizmu różnicowego. Blokada centralna zaś jest włączana pokrętłem jak w modelu 90 tylko znajduje się już po prawej stronie kierownicy. Moje pytanie to czy wszystkie 120 tki mają to rozwiązanie A-TRC no i spotkałem się z różnymi oznaczeniami na lewarku tym małym H-N-L i również takie jak w modelu 90 więc zgłupiałem i nie mam zielonego pojęcia jak to z tymi blokadami jest w 120 tce. Może ktoś oświeci? Z góry dzięki. DB |