![]() |
Poniedziałek
07.01.2008nr 007 (0890 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: Subaru Forester 2.0 AT Autor: Ks.Robak godzina: 04:44 Kolego ja uzytkowalem podobne subaru tylko 2,5l co moge powiedziec po 3 latach uzytkowania to tyle ze do terenu lekkiego bedzie sie nadawac a do ciezszego gorzystego raczej nie ze wzgledu na maly przeswit brak blokady i reduktora, w jezdzie codziennej prowadzi sie wspaniale dzieki idealnemu (jak w kazdym zreszta subaru) zawieszeniu. jesli chodzi o awaryjnosc to w przeciagu mojego uzytkowania padla sonda lambda (ok 1500zl u dealera) i lozysko w piascie (zalozylem uzywane) , spalanie w granicach 12-13l pozdrawiam i zycze ewentualnego milego zakupu DB Autor: Kapsel godzina: 07:35 Muszę przyznać rację ks. Robakowi, że auto w trasie naprawdę świetnie się prowadzi. Samochód, o którym mowię ma 3-3,5 lat. Pozdrawiam Autor: Gimli godzina: 09:48 ja na co dzien uzytkuje subaru forestera 2.0 125 KM z skrzynia manualna. srednie spalanie od 8.5 do 10 l. wersje bez turbo, tak jak mój, mają reduktor i szpere na tylnej osi. mi w mazurskie knieje wystarcza. z cenami czesci to bym polemizował, wcale tak drogo nie jest, z tym ze nie kupuje czesci oryginalnych. jesli chodzi o bagażnik to 3 dziczki - 78, 71 i 29 kg sie zmiescily bez skladania kanapy. faktem jest ze toledo ma przeolbrzymi bagaznik. DB. Autor: chunter godzina: 10:04 ja aktualnie używam taki samochód, jest to najnowszy model silnik 2,0 158KM samochód ma 2 lata i 90 000 km przebiegu. Na trasie pali ok. 8,2 - 8,3, jak jeżdze na miejscu to weźmie do litra więcej. Na autostradzie przy prędkościach 160 -180 km/h wychodzi jakieś 11 litrów. wydaje mi sie że przy tym silniku, mocy no i stałym napedzie 4x4 (co też kosztuje) nie jest złym wynikiem. Do tej pory samochód całkowicie bezawaryjny, serwis nie jest tani za to bardzo dokładny. Na przeglądach naprawde skrupulatnie wszystko sprawdzają. Po drodze jedzie sie jak dobrą osobówką a w terenie (mieszkam i poluję w Beskidzie Niskim) spisuje sie równie dobrze. Reduktor i sprzęgło wiskotyczne pozwalają mi wjechać wszędzie tam gdzie koledzy Hilux'ami, Jeep'ami i Suzuki. Dla mnie ten samochód jest naprawde godny polecenia... Pozdrawiam i życze udanego wyboru MM Autor: Pan Sułek godzina: 12:26 Znakomite autko ,ale nie w łowisko- za niskie! Autor: KacpeR godzina: 14:25 Gimli powiedzmi do czego służy ta wajcha przy ręcznym czy jest to do włączenia reduktora i bolkady? Rozumiem że włączając reduktor blokuje się tylna oś jednocześnie. Pozdrawiam KacpeR Autor: godus godzina: 14:56 W Subaru jest pernamenty 4x4 AWD, reduktor zresztą jak nazwa wskazuje ;) zwiększa moment przy danym przełożeniu. Czyli "skraca" dany bieg. Ogólnie dużo informacji o Subaru /kopalnie wiedzy/ znajdziesz na Forum SIP - Subaru Import Polska - www.forum.subaru.pl forum subaru (www.forum.subaru.pl) pozdro Adam Ps. Godne rozpatrzenia są inne silniki czyli 177 KM 2.0 Turbo oraz 2,5 Turbo kiedyś 210 KM teraz 230 KM :) 0-100 odpowiednio 8,2 i 6 sek w wersji z manualna skrzynią . Pokaż mi inny samochód lepszy dla myśliwego. Wada modeli z Turbo jest brak reduktora i wir w baku... Autor: Marco1506 godzina: 20:27 Wszystkim Kolegom uprzejmie dziękuję za podpowiedzi - najbardziej interesowały mnie koszty utrzymania i praktyczność w łowisku - choć to ostatnie to zawsze kwestia indywidualna terenu po, którym się poruszamy. Mam jeszcze pytanie do Ks.Robaka ta wersja Forestera, którą kolega użytkował jak rozumiem amerykańska - czy części w naszych sklepikach są do dostania a raczej czy są współzamienne. Specjalne podziękowania dla Godusa - na tej stronie w rzeczy samej kopalnia wiedzy. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego Autor: Gimli godzina: 21:36 ad KacperR ta wajcha służy do włączania reduktora. blokada jest wiskozowa i załącza sie sama gdy jedno z kół traci przyczepność. Autor: Ks.Robak godzina: 22:00 ad Marco1506 Tak to wersja zza oceanu ale czesci przynajmniej mechaniczne jak najbardziej wspolzamienne i do dostania u kazdego dealera subaru Pozdrawiam |