Wtorek
29.04.2008
nr 120 (1003 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: no i kupiłem...  (NOWY TEMAT)

Autor: jaeg  godzina: 18:59
Koledzy, kupiłem w sklepie internetowym w Austrii lunetę obserwacyjną zeissa. Cena była o 100Euro wyższa niż gdzie indziej ale dało się zapłacić kartą. Czekam już miesiąc a lunety nie ma. Pytanie do osób bardziej doświadczonych w zakupach internetowych: czy już czas zacząć 'robić dym' czy jeszcze czekać? Ile trwa zwykle dostawa? Db. Michał

Autor: grzesFox  godzina: 20:44
najpierw sprawdź czy kasa zeszła Ci z konta i kiedy. Potem sprawdź skrzynkę pocztową (tą którą podałeś przy rejestracji) czy nie ma od nich ewentualnych informacji o jakiś problemach z realizacją zamówienia, sprawdź spam, bo może wiadomość tam trafiła. Dokładnie przeczytaj regulamin może jest coś tam napisane ile czasu mają na realizację. Może to być 14 dni realizacja + ok 7 dni przesyłka + sam przelew mógł iść kilka dni. A tak z Ciekawości możesz podać adres stronki na której robiłeś zakupy.? DB. Grzegorz

Autor: Jurek Ogórek  godzina: 21:52
zwróc się do sprzedającego z zapytaniem czy wysłal przesyłke -poda ci cała historię przesyłki aż do momentu kiedy weszła do Polski- jesli jest juz w kraju to musisz reklamować na poczcie Miałem podobny przypadek -kupiłem lunetę na Egunie z Austri - sprzedajacy po otrzymaniu przelewu wysłał lunete do mnie ,po dwóch dniach przesłał mi majlem skan dokumentu ze luneta juz opuściła Austrię - jednak ja czekałem jeszcze miesiąc i poszukiwałem ja w kraju ,reklamowałem na poczcie i robiłem raban Telefonicznie szef poczty w moim miescie zaprosił mnie do siebie i poinformował że przesyłka jest ale niestety została otwarta -prosił mnie o sprawdzenie zawartości i w razie konieczności złożenie wniosku o odszkodowanie - sprawdziłem zawartośc - luneta była cała i zdrowa -nie wniosłem skargi -żałowałem tylko ze kupiłem nowa lunetę -poczta zafundowała by mi nowszą