Czwartek
16.10.2008
nr 290 (1173 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Używany SUV około 40k złotych?

Autor: MariuszG  godzina: 09:31
Z Waszych wypowiedzi dominuje GV ale brak doświadczeń z RAV4. Na szczęście moja koleżanka taką ma i podpytam.

Autor: gregor  godzina: 10:07
Jeśli chodzi o krótki i raczej rozglądnął bym się za Nissanem Patrolem GR po 1999 r. a więc z silnikiem już nie 2.8 TD ale 3.0 TD. Miałem dwa Patrole, krótkiego hiszpana ze starym motorem 3.3 TD i długiego GR-a 2.8 TD, ten ostatni sprzedałem swojemu koledze kilka lat temu i do dzisaij jeździ w miarę bezawaryjnie, a auto jest z 1990 r. Nawiasem mówiąc to też chce go sprzedać za ok. 13 tys. zł dołożyć i kupić już w nowej budzie GR-a po 1998 r. Pozdrawiam i DB gregor

Autor: Sauer 86  godzina: 10:25
Patrol na trasę z dwoma mostami? Ja sam gdy mam wyjechać w dłuższą trasę przerzucam się z Cherokeego na Cytrynę na hydraulice, a czasem nawet nią w terenie lekkim pomykam, aby taniej i wygodniej wyszło.... Sprawę terenówki załatwia l200, które kolega już posiada. A skoro pyta o SUV-a najwyraźniej zależy mu na oszczędności, gdzie spalanie w Vicie, a Patrolu to nie kwestia 1 litra ON. DB!

Autor: honda  godzina: 10:34
Mam X-traila 2.2 DCI , jestem bardzo zadowolony z tego auta, na trasie przy prędkościach do 120km/h i na 6 biegu pali ok 6 - 7 l ON , w terenie tez jest ok , póki co żadnych poważnych awarii , no może poza pompą od klimatyzacji ale to moja wina poniewaz nie sprawdziłem stanu klimatyzacji. W terenie daje sobie radę - na pewno nie jest to auto krórym przejedziesz przez środek bagna ale jak założysz dobre terenowe opony i przy napędzie w pozycji "LOCK" to w lekkim terenie powinno byc ok . Korozja nie odbierze sie do błotników bo są plastikowe. Jak zamierzasz "intensywnie" go używać w terenie to proponuje założyć jakąs osłone na tłumnik końcowy - choć sam nie miałem z tym problemów to wydaje mi sie że jest chyba trochę nisko osadzony. Bagaznik jest spory , oczywiście asymertycznie składana kanapa tylna . Większość egzemplarzy jest bogato wyposażona , klimatronic, zmieniarka na 6 CD, duuuuży szyberdach .Najlepiej szukać rocznika powyżej 2003 po zmianie deski rodzielczej ponieważ wóczas zmieniono jej układ i kratki nawiewów przeniesiono wyżejch i juz nie dmucha prosto w kolano kierowcy. Powodzenia

Autor: doktor nieludzki  godzina: 10:47
kolego ja mam rav4, starszą tzn 1998, i długą i w benzynie.Więc może napiszesz że to zupełnie inne auto.Powiem tylko tyle-w wersji 3d jest relatywnie mało miejsca!!jak dla chłopa (czyli nogi i i bagażnik mini).Więcej wad w tym samochodzi nie widzę.Tankuję gaz leję olej i tyle...a co do sposobu wykorzystania to baardzo podobny.Pozdrawiam.Zanim się zdecydujesz poczytaj o rankingach awaryjności poszczególnych modeli.To mnie ostatecznie przekonało pozdrawiam i D.B.

Autor: vulpes_vulpes  godzina: 11:05
Co do spalania - najlepiej popatrzec Tu (www.autocentrum.pl/spalanie/).

Autor: MariuszG  godzina: 13:56
Sauer 86 dobrze to ujął. Dokładnie o to chodzi. CO do X Traila to mam o tyle obawę, że jest duży a ja chcę auto małe - sam jestem drobnej postury i w dodatku X Trail w środku skrzypi. I RAV4 i GV występują w wersji 3drzwiowej a X Trail?

Autor: honda  godzina: 14:40
X - trail tylko 5 drzwiowy

Autor: Sauer 86  godzina: 20:09
Polecam kolego Mariuszu 2 stronki Niemieckie, abyś zobaczył przed kupnem ile takie autko jest warte zanim przepłacisz w Polsce. autoscout24.de (język polski jest w opcji na dole) (www.autoscout24.de) mobile.de (jęz. polski również dostępny) (www.mobile.de) Pozdrawiam.