Piątek
09.01.2009
nr 009 (1258 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: hyundai galloper

Autor: Hubert1  godzina: 08:32
"nie ma centralnego dyfru..." możesz wyjaśnic laikowi o co chodzi??:) DB

Autor: szlagoś  godzina: 09:40
Z .... "Mam porównanie z Terrano II i jeśli chodzi o jazdę w terenie to Galloper radzi sobie dużo lepiej" ... to ja sie nie zgodze na pewno. Ale to kwestia gustu. szlagoś

Autor: SW  godzina: 09:48
W pojazdach z napędem na wszystkie koła poza różnicami w prędkości między prawymi a lewymi kołami, są również różnice w prędkościach między przednią a tylną osią. Centralny mechanizm różnicowy umożliwia podział mocy między przednia a tylna oś. Jak go nie ma przednia i tylna oś kręcą się z taką samą prędkością. co skutkuje powstawaniem dość dużych naprężeń przy skręcaniu np na suchym asfalcie, szybciej zdzierają się opony i wzrastają opory toczenia. Sytuacja zmienia się w terenie tam zablokowany centralny mechanizm różnicowy bardzo pomaga. Ogólnie nie powinno się jeździć po nawierzchni o dobrej przyczepności na 4x4 wtedy są naprężenia i szybko znikają opony,

Autor: Lesny1974  godzina: 10:07
Mam krótkiego Gallopera za tą cenę jest dość dobrze jak na terenówkę jest dosyć dynamiczny. Minusem jest spalanie i mały bagażnik musiałem zrobić sobie bagażnik na haku.

Autor: Pan Sułek  godzina: 12:07
Ostatnio byłem świadkiem rajdu 4x4 pod Elblągiem bo spotkałem zawodników w moim lowisku. Z 4 aut ,które przekjeżdżały przez małe bagienko tylko w/w Galloper (krótki) przeszedł bez holu i wyciągarki .Reszta czyli długi Cherokie ,Terrano i discowery musiały być wyciągane. Byłem lekko zaskoczony ,ale właściciel powiedział ,że poprzedni rajd tez wygrał . Powodzenia w zakupie.

Autor: szlagoś  godzina: 12:12
Może to i prawda, ale auto nie jedzie samo tak jak sztucer sam nie strzela. No chyba, że raz w roku ;-))) szlagoś