Piątek
09.01.2009nr 009 (1258 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: hyundai galloper Autor: Hubert1 godzina: 08:32 "nie ma centralnego dyfru..." możesz wyjaśnic laikowi o co chodzi??:) DB Autor: szlagoś godzina: 09:40 Z .... "Mam porównanie z Terrano II i jeśli chodzi o jazdę w terenie to Galloper radzi sobie dużo lepiej" ... to ja sie nie zgodze na pewno. Ale to kwestia gustu. szlagoś Autor: SW godzina: 09:48 W pojazdach z napędem na wszystkie koła poza różnicami w prędkości między prawymi a lewymi kołami, są również różnice w prędkościach między przednią a tylną osią. Centralny mechanizm różnicowy umożliwia podział mocy między przednia a tylna oś. Jak go nie ma przednia i tylna oś kręcą się z taką samą prędkością. co skutkuje powstawaniem dość dużych naprężeń przy skręcaniu np na suchym asfalcie, szybciej zdzierają się opony i wzrastają opory toczenia. Sytuacja zmienia się w terenie tam zablokowany centralny mechanizm różnicowy bardzo pomaga. Ogólnie nie powinno się jeździć po nawierzchni o dobrej przyczepności na 4x4 wtedy są naprężenia i szybko znikają opony, Autor: Lesny1974 godzina: 10:07 Mam krótkiego Gallopera za tą cenę jest dość dobrze jak na terenówkę jest dosyć dynamiczny. Minusem jest spalanie i mały bagażnik musiałem zrobić sobie bagażnik na haku. Autor: Pan Sułek godzina: 12:07 Ostatnio byłem świadkiem rajdu 4x4 pod Elblągiem bo spotkałem zawodników w moim lowisku. Z 4 aut ,które przekjeżdżały przez małe bagienko tylko w/w Galloper (krótki) przeszedł bez holu i wyciągarki .Reszta czyli długi Cherokie ,Terrano i discowery musiały być wyciągane. Byłem lekko zaskoczony ,ale właściciel powiedział ,że poprzedni rajd tez wygrał . Powodzenia w zakupie. Autor: szlagoś godzina: 12:12 Może to i prawda, ale auto nie jedzie samo tak jak sztucer sam nie strzela. No chyba, że raz w roku ;-))) szlagoś |