Piątek
30.04.2010
nr 120 (1734 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: OPONY

Autor: plex  godzina: 00:19
ad. Krzych82, vuples Rozumiem, że przemawia przez Kolegów doświadczenie - mieliście i katowaliście w ciężkim terenie, nie zaś wiedza zasłyszana i przeczytana w internecie? ad.KacpeR Jako użytkownik krótkiej wersji ( GV 2004) powiem tyle, że jak się używa głowy do jeżdżenia, to trudno ten samochód pogrzebać - oczywiście opony terenowe odgrywają tutaj decydującą rolę. Jeśli ma Kolega znośne warunki w łowisku, to szczerze polecam - tak pod względem użytkowości, jak i niezawodności. Na bagnach to i G-klasa się utopi. Pozdrawiam i DB P.

Autor: vulpes  godzina: 08:02
ad plex Wywołany do tablicy :) Tego modelu nie miałem bo...po prostu u mnie nawet by w łowisko nie wjechał :))- boki by go złapały. Jeżdżę dość sporo terenowo, od czasu do czasu mały rajdzik :)), myslę,że jakieś tam doświadczenie mam. A co do terenówki- u mnie w kole ostały się tylko wrangle, 1 patrol, 3 samuraje i moja aśka- reszta wykończona szybko, naszybciej ravka -1 wyjazd 1,5 godz drogą pod górę,3 dni z urwanym kołem końmi w dół :)))). DB vulpes

Autor: KacpeR  godzina: 10:12
Auto ma jeździć po drogach polnych koleiny jakieś błoto czasem itp żadna extreme żadnych podjazdów, wąwozów itp więc sądzę że się będzie nadawać. Ale chciałbym by było troszkę wyżej zawieszone stad moje pytanie. Vulpes może mi coś doradzisz co można zrobić by je lekko podnieść, czy zrobić to oponami czy sprężynami nie wiem. Aha no i jakie opony co by ew. na asfalcie dały radę.

Autor: wloochacz  godzina: 11:07
Vulpes, przesadzasz odrobinę - fakt że u Was Wrangler Sahara (taki jak prezesa :D) daje radę, ale sam byłem wożony CRVką do podsypów. A i łowisko macie przecież zróżnicowane - niektóre części są płaaaaskie jak stół (nie pamiętam nazwy, ale było koło oczyszczalni) ;-) Za to niemile wspominam przejażdżkę Wranglerem - ale tylko dlatego, że upchnięto mnie z tyłu :D BTW - co to aśka? Kia Asia Rocsta? Darzbór!

Autor: sowland  godzina: 17:12
TO (aukcja.onet.pl/show_item.php?item=929375260) są bardzo dobre opony .polecam

Autor: pp67  godzina: 17:41
ad wloochacz Wrangler Ci nie pasuje?!!!!! Następnym razem będziesz UAZ-em jeździł!! :))))

Autor: KacpeR  godzina: 18:33
Ma ktoś takie auto z silnikiem 2,0 HDI ? Jak się ten silnik sprawdza ?

Autor: plex  godzina: 20:59
Ad. vulpes Przeca zarówno wrangiel, jak i patrol są jakieś 500kg cięższe i zdecydowanie szersze niż, GV? M. zd. dałaby radę i nic by nie odpadło, ale to akademicki spór poniekąd;-)) Porównywanie GV z Ravką to chyba nieporozumienie, bo wszystko począwszy od ramy, skończywszy na napędach to inna bajka! sorki, za bład w nicku :-) A.d. KacpeR Jak masz takie łowisko jak piszesz, to bierz w ciemno. Jak jest z trwałością HDI nie wiem, trzeba by spojrzeć w fora użytkowników Peugota. Moja jest 1,6 i daje radę, natomiast ten silnik jest 20 koni mocniejszy. Psiapsiel mój zanabył takiego jakieś 2 tygodnie temu, więc za jakieś pół roku będę miał rzetelne info z pierwszej ręki. Pozdrawiam i DB P.

Autor: domel_mk  godzina: 22:47
Od pewnego czasu eksploatuję Suzuki Vitarę z 2003r w starej budzie z silnikiem2.0 HDI. silnik świetny nawet w najgorszych warunkach spalanie nie przekroczyło mi 10l. Ubiegłej zimy przy mrozach dochodzących do 30 stopni nie zdarzył się przypadek żebym auta nie uruchomił. mocy ma pod dostatkiem.