Czwartek
15.07.2010
nr 196 (1810 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Samochód terenowy  (NOWY TEMAT)

Autor: darek123  godzina: 21:06
Koledzy w najbliższym okresie chcę kupić samochód terenowy. Użytkowany będzie jako drugie auto dojazd do pracy 20 km i w terenie. Teren to w większości pola, łąki i troche lasu. Rocznie przebieg około 20 tyś. km. z racji kosztów eksploatacji to chyba gaz. Proszęo opinie o samochodach terenowych Nissan terano II, opel Frontiera, Jeep Cherokee, Subaru Forester.Może ktoś ma inne propozycje.

Autor: Krzych82  godzina: 21:30
kolego niedawno było na forum terrano vs. frontera poszukaj...

Autor: kula  godzina: 22:15
WItam kolegę, Od dziewięciu miesięcy użytkuję Mitsubishi Pajero III krótkie, także jako kolejne auto z przebiegiem 9 tys. km. Do łowiska od 40 do 80 km. w jedną stronę i teren. Zwłaszcza jeden z obwodów ma dość ciężkie warunki ( teren zalewowy rzeki, podmokłe łąki i pola, rozmiękłe drogi leśne, tej zimy dużo śniegu ). Auto na oponach zimowych w 20 % terenowych. Nie miałem problemu z zakopaniem się ani razu, a okazji było przynajmiej kilka. Na trasie jedzie się jak normalnym autem osobowym, dynamiczne, w miarę ciche, dobre wyposażenie seryjne, przyjemne w prowadzeniu, wygodne. Na trasie potrafi zmieścić się w 8 l/100 km. W mieście ok 12 l oleju napędowego. Warto się zastanowić nad tą alternatywą. Najlepiej kupować od rocznika 2003 i nowsze lub do 1999 r.

Autor: targreg  godzina: 22:56
kolego gdybys byl zainteresowany samochodem kia sportage diesel rok prod 2000 za kwote 16 tys to daj znac na tel 602 897 519 pozdrawiam DB

Autor: WJarek  godzina: 23:00
Terrano II albo pajero III, tylko i wyłącznie 5-D, z silnikiem benzynowym i samodzielne "gazowanie", aby wstawić butlę w miejsce zbiornika paliwa, a zbiornik paliwa dać malutki 15-20l. Butla gazowa w bagażniku to porażka... zwłaszcza w aucie, które było 7-mio osobowe. Terrano jest nieco tańsze w zakupie i eksploatacji (silnik mniejszy, słabszy, mniej pali). Jeśli pajero, to koniecznie ze skrzynią Super Select. W zimie, na trasie gdzie co raz masz na zmianę czarne - śnieg - lód - czarne itd. ma przewagę nad sztywno dołączanym przodem terrano (nie zaleca się z dołączonym przodem jeździć po przyczepnych nawierzchniach, bo nie ma miedzyosiowego mechanizmu różnicowego, a za /rozłączanie tylko do 40km/h). Skrzynia Super Select ma ten mechanizm jak też możliwość blokowania jego, to tego są blokady mostów (chyba nawet obu, ale upierał się nie będę!). Ale i tak najważniejsze są odpowiednie opony! Btw - Ja akurat mam terrano...

Autor: K_K  godzina: 23:08
Każda sroczka swój..... Only Jeep XJ CHEROKEE DB Krzych

Autor: Kris knieja  godzina: 23:40
DB! Kiedys posiadalem suzuku samuraja 1,3 pozniej Mitsubishi pajero II, w obecnej chwili Ford Maverick 2,4 z sekwencyjnym gazem i zdecydowanie polecam tego ostatniego czyli Mavericka/Nissan terrano II