Środa
03.11.2010
nr 307 (1921 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Land Rover Freelander vs inne

Autor: kula  godzina: 01:06
Kolego plex, Pajero waży ok. 2 tony i ma 180 cm wysokości. Zatem jest stabilne ze względu na masę, ale po przekroczeniu granicy wyznaczonej przez prawa fizyki każde auto, w tym te, które ma wysoko położony środek ciężkości może utracić stabilność. W Pajero jest system ESP ( lub coś bardzo podobnego ), co ma zapobiegać tego typu problemom. Nie ma jednak systemu, który zrobi wszystko za kierowcę. Ja często jeżdżę autostradą i typowymi drogami krajowymi, a prędkość 110 i więcej nie jest żadnym kłopotem ani do uzystkania ani pod względem bezpieczeństwa dla tego auta. Trzeba zatem na zakrętach pamiętać, że nie jest to samochód osobowy. Stabilność oczywiście poprawia się przy właczonym napędzie na 4 koła, ale na normalnej nawierzchni jeżdżę z napędem na dwa koła. W moim odczuciu jest to bezpieczne auto, co ważne nie podskakuje na nierównościach jak kartofel, a prowadzi się, jak na ten rozstaw osi, płynnie. Polecam, o ile to możliwe, jazdę próbną. Ja kupując auto w NIemczech przejechałem ok 25-30 km zanim się zdecydowałem. Dzięki temu wiedziałem jak auto się sprawuje w różnych warunkach. Pozdrawiam kula

Autor: plex  godzina: 01:12
Ad. kula Dzięki wielkie za info - o to mi chodziło;-) pozdrawiam i DB P.

Autor: lupus775  godzina: 13:16
Kolego może jeszcze ja ci podsune pomysł na fajne autko HYUNDAI GALLOPER rok 1999-2000 disel cena około 15tys Słuszałem że te roczniki są na bazie pajero a o ile tańsze. Kolega w kole ma wersje 3D i bardzo sobie chwali jedyna wada to trochę mały bagaznik.

Autor: Gimli  godzina: 21:15
z tego co pisze Kolega wini to najrozsądniejszy jest forester. skoro większość na asfalcie to nie ma sensu pchać się w typowo terenowe auto gdyż na asfalcie jakie by nie było to nie dorówna włąściwościom jezdnm subaru. p.s mam inne auto