Wtorek
03.01.2017
nr 003 (4174 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Ziess naprawa gwarancyjna

Autor: hanys  godzina: 11:07
W zeszłym roku miałem do czynienia tak z serwisem ziessa ,jak i jego przedstawicielem firmą M.K Szuster. Mogę powiedzieć tylko tyle ,że sprawnośc ,szybkość działania i poziom obsługi na najwyższym poziomie. Mój przyjaciel poprosił mnie abym dostarczył do serwisu w Warszawie jego lunetę z prośbą o wycenę ile będzie kosztować naprawa. Uszkodzenie mechaniczne urwanie pokrętła od podświtlenia , uszkodzenie mechaniczne z winy kolegi .Brak pudełka, karty gwarancyjnej ,paragonu i luneta w stanie ....strasznym wizualnie. Miła dziewczyna w sklepie M.K Szuster ,na marginesie bardzo ładna, z uśmiechem przyjeła ,kwit wypisała .Luneta w tym samym dniu wysłana do fabryki ,dwa tygodnie wróciła jak nowa. Koszt 0. kurierem dostarczona do odbiorcy , załaczony miły list i drobny prezent.