Piątek
11.08.2017
nr 223 (4394 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Samochód możliwie "uniwersalny" za ok 60 tyś

Autor: sowland  godzina: 07:06
GST Masz blokadę dyferencjału czy blokadę centralnego mechanizmu różnicowego? DB

Autor: GST  godzina: 07:45
Określony model Suzuki Grand Vitara II ma mechaniczną blokadę centralnego dyferencjału. To taki SUV co daje radę w średnim terenie.

Autor: Lisiarz_Janusz  godzina: 09:06
GST Podaj proszę ten konkretny model.

Autor: adiwoj  godzina: 11:20
... a moze COS takiego jest warte zainteresowania... znajomi co pozakupywali ten model sa bardzo zachwyceni ... db.

Autor: Lisiarz_Janusz  godzina: 12:09
Adiwoj To auto z niższej półki , o słabych osiągach. Koledzy je kupili i teraz chcą sprzedać. Bojowo wygląda i nic po za tym....Raz jechałem z nim z Kolegą , to nie dla mnie :)

Autor: GST  godzina: 13:01
Suzuki Grand Vitara II, rocznik 2008, 5-drzwiowy, 1.9 diesel, 129 KM, blokada centralnego dyfro, reduktor, 4x4, ESP, skrzynia 5-biegowa manualna. Lepsze są w benzynie, co prawda więcej palą, ale silnik mniej awaryjny niż diesel. I można zagazować. Z tym, że jeśli benzyna to nie 1,6 bo te nie mają blokady dyfro i reduktora.

Autor: robert k  godzina: 17:57
A może ktoś używa do polowań Daihatsu Terios? Napęd dołączany na 4, małe gabaryty. Niestety w grę wchodzi właściwie tylko import z Niemiec.

Autor: konopielek  godzina: 22:34
robert k (forum.lowiecki.pl/profile.php?f=12&id=724) napisał: > A może ktoś używa do polowań Daihatsu Terios? Napęd > dołączany na 4, małe gabaryty. Niestety w grę wchodzi > właściwie tylko import z Niemiec. Używam jako samochód do lasu. Plusy: małe gabaryty, stały napęd 4x4, blokada mech. różnicowego, reduktor, wzmocnione nadwozie samonośne, dość odporne jak na japończyka na rdzę. W prywatnych lasach o wąskich drogach i krzakach bardzo dobrze się sprawdza. Mieszkam w łowisku i najdalsze wyjazdy asfaltem po benzynę. Mój terios pochodzi z Holandii. Lisiarz_Janusz chyba nie wykorzysta teriosa jako auto służbowe ;)