Piątek
14.09.2018
nr 257 (4793 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Delta-serwis

Autor: I G O R  godzina: 00:04
Kiedyś dawno temu jak tylko Delta pojawiła sie na rynku kupiłem lornetkę Delty. Jedna z pierwszych. Śmieszne pieniądze. Optycznie jak za tą marną kasę to rewelacja. Przyszedł moment , że mechanicznie sprawa się rypła. Odesłałem do producenta i za 4-5 dni miałem nową lornetkę. Nikt nie pytał i nie wnikał.Wysłali drugą sztuke i po sprawie. Złego słowa nie napiszę pod względem obsługi klienta. Moim zdaniem to pierwsza i jedyna polska firma sprzedająca optykę spełniającą oczekiwania początkujących i nie tylko myśliwych. Żeby nie było mam lunetę Swara :)

Autor: Sebastian z Warmii  godzina: 13:57
Ja również polecam serwis Delty. Uszkodzony sprzęt wysłałem w poniedziałek, a naprawiony miałem już w czwartek w tym samym tygodniu. Polecam

Autor: vulpes  godzina: 16:56
Zgodnie z radami spróbuję ten serwis.Bardzo Koledzy dziękuję!! DB vulpes

Autor: F.N.S  godzina: 19:32
Czy potrzebny jest jakiś dowód zakupu?