Czwartek
26.10.2006
nr 299 (0452 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: schmidt bender gwarancja

Autor: HubertL  godzina: 12:51
Jeżeli firma jest poważna to dokona naprawy nie wymagając dokumentów (sprawdzi nr, zweryfikuje datę itd.). Problem powstanie jak producent (i nie mam na myśli nikogo konkretnego) poprosi o dokument gwarancyjny – bo takie jego prawo a my nigdy go nie otrzymaliśmy. Jeżeli sklep nie chce wydać gwarancji to napisałbym o tym do producenta z prośbą o wyjaśnienie powodu. Art. 577. [Pojęcie] § 1. W wypadku gdy kupujący otrzymał od sprzedawcy dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości, że wystawca dokumentu (gwarant) jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. § 2. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono innego terminu, termin wynosi jeden rok licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. Gdyby wszystko było piękne jak w reklamach to nigdy by nie dochodziło do spraw sądowych na tle gwarancji. DB