Piątek
15.03.2019
nr 074 (4975 )
ISSN 1734-6827

Dyskusje problemowe



Temat: BŁ: "KZD nie musiał przyjąć statutu"  (NOWY TEMAT)

Autor: Artur Jesionowicz  godzina: 13:52
Interesujący tekst, a więc wart uwagi. KZD nie musiał przyjąć statutu (www.braclowiecka.pl/n/1/aktualnosci/5950/kzd-nie-musial-przyjac-statutu) Możemy podzielać pogląd autora; możemy się z nim nie zgadzać. Podyskutować jednak zawsze warto. Kto tym razem zacznie? Chętnie się potem podczepię.

Autor: J.Chudy123  godzina: 14:05
"Powszechnie wiadomo, że część członków NRŁ wybrano ze złamaniem przepisów obowiązującego wówczas Statutu PZŁ. Zgodnie z jasną i niebudzącą wątpliwości regulacją statutową w chwili wyboru każdy z członków NRŁ winien być jednocześnie delegatem na Krajowy Zjazd Delegatów PZŁ. Mimo to doszło do wyboru członków Rady bez zachowania powyższego warunku. Informowano o tym ministerstwo, które na pytania płynące z ZG PZŁ i od dziennikarzy nie udzieliło żadnej odpowiedzi." ..... a karawana jedzie dalej. Chętnie bym podyskutował, ale czy ma to sens? Wydźwięku nie miało żadnego, to teraz już tym bardziej ręce opadają.

Autor: Opechancanough  godzina: 14:16
Jedynym rozwiazaniem jest delegalizacja pzl!

Autor: Krzych75  godzina: 14:17
Chudzino,Najważniejsze żeby co innego nie opadło!☺ PZŁ i Łowiectwo ma się dobrze,a będzie jeszcze lepiej,a "reformatorzy" na śmietnik historii,czas ich odejścia mija,he,he.ich idole teraz dzierżą władzę,sądzę że to po ich myśli i sukces niewątpliwy☺

Autor: Krzych75  godzina: 14:23
Post usunięty administracyjnie. Przyczyna: post bez związku z niniejszym tematem, a nie dający się przenieść do Hyde Park.

Autor: 28rafal  godzina: 14:23
Post usunięty administracyjnie. Przyczyna: post bez związku z niniejszym tematem, a nie dający się przenieść do Hyde Park.

Autor: J.Chudy123  godzina: 14:24
Nie mogę zdzierżyć, że muszę i płacę składkę na utrzymywanie cwaniaków, nierobów, kłamców i politykierów. Pieniądze wyrzucam w błoto, tylko żeby sobie łowieckować w kole, które nigdy nie miało od nich pomocy i bez ich pomocy, wpływów etc. Wręcz przeciwnie - jeszcze im kasę wysyłało na hubertusiki (...ale to żeby trzymali się daleko) W kole mam się dobrze, ale jak się czyta o nich...

Autor: Opechancanough  godzina: 14:36
Daj Wam Boze nowy statut, tylko to nie realne, za duzo b....u w pzl, co maja z zrzeszenia zlota kure. Wiec to albo pierdyknie, alb spoleczenstwo polskie to zdelegalizuje.

Autor: beretta82  godzina: 14:39
Departament Leśnictwa na czele z pania Minister Golińską nie odpowiada na niewygodne pisma z PZŁ, po co, kto ma to robić? Pan Wojciech Cieplak? emeryt, były redaktor Łowca Polskiego, wieloletni Łowczy Warszawa od Blocha, Teraz zatrudniony jest jako Radca Pani Minister GOLIŃSKIEJ- nie trzeba więcej komentować kogo zatrudnia się w Ministerstwie. Pan Hubert Hamulecki? myśliwy z 4 letnim stażem z Przemyśla, gdzie jego tatuś działał z Kulesza z PO ? czy to prawda, ze niby jest prawnikiem po jakiś uczelni w rzeszowie i nigdy w zawodzie nie pracował? Pan Sagan ?- On nie odpowiedział na takowe ciekawe pismo: dlaczego z Lasami uzgadnial statut PZŁ? link do pisma: http://www.lowiecki.pl/forum/read.php?f=15&i=148441&t=148441 Nie spodziewajmy się rozwiązania problemu statutu, najwazniejsze,ze klepniety.

Autor: Krzych75  godzina: 14:40
Rafałku,zwracali,zwracali☺ nawet mówili ojce uśmiechaj się jak przeciwności losu😀 chyba torebkę nowe inne muszę kupić,bo moment i wiewiórkom hormony zaczną buzować😊 łupiny odkładam. Darzbór

Autor: Opechancanough  godzina: 15:35
Krzych75 Zabawny jestes, wiesz ze w USA zyje ok 6 mln w 37 stanach: Wild Boar- Russian Boar ,Wild Pig-Wild-Hog-Feral Swine, Razorbacks Hog,Peccary-Javelina-Skunk Pig, oraz krzyzowki.Duzo populacji jest ogniskowych, szczegolnie Russian Boar, wiec ich liczba moze byc wieksza, niz poglowie susus scorfa w Polsce.To ten sam gatunek. Russian Boar jest blisko mnie w DC oraz na poludniu Va, przy Smoky Mountains.Przeczytaj sobie tez artykuly na temat pobytu Wild Boar w Appalachian, np. W aclivingmagazine.com- Appalachian Country. Living Magazine.Wiesz, takich dziczkow jak w Polsce sa tu setki tysiecy. 😀Szkoda, ze nie mozna ich odeslac z powrotem do krajow, kontynetow pochodzenia.U Was moze zbraknac, wiec mozemy doslac. To jest problem i z gatunkami inwazyjnymi walczy sie tutaj bez zmilowania, choc najwieksza przeszkoda w ich wybiciu sa mysliwi, ktorzy chca na nie polowac na zamknietych farmach.Niektore stany na to pozwalaja, inne nie.To dlugi temat na jeden wpis, moze zrobie temat. Pisanie, ze w USA sa tylko dzikie swinie jest wyrazem braku wiedzy.

Autor: Opechancanough  godzina: 16:02
Co do Hog i Pig one sa tez rozne gatunkowo, gabarytowo i pochodza z roznych okresow kolonizacji oraz miejsc przybycia ze Swiata do Ameryki. Np. Razorbacks Hog z Arkansas pochodzi z 1539 roku od Hernando de Soto ( data przybycia) , jak sama nazwa mowi przyparty do muru ma szabelki ostre jak brzytwa. Jest wtedy bardzo niebezpieczny. Russian. Boar to dzik z Kaukazu, Wild Boar to z Europy, rzecz jasna dochodzi miedzy nimi tez do krzyzowek.Tak wiec sa tu kabany, ze ho ho.😉 Rozumiesz Panie Krzysiu 75?

Autor: Opechancanough  godzina: 16:35
Indykow tez mamy ze 6 gatunkow, rozniacych sie wielkoscia, wypierzeniem, glosem.Np. Eastern Turkey, Merriam's Turkey, Rio Grande Turkey,Osceola Turkey, Gould's Turkey i Ocellated Turkey. Wiec mamy Panie Krzysiu 75 i tutaj wybor😀.Poczytaj kazdy ma inna barwe i wacharz.Ba, ... nawet inaczej sie je wabi, te z Louisiana niz Illinois. Nie pisz nastepnym razem kochany glupot.

Autor: czif  godzina: 22:29
Proszę admina o ograniczenie wystąpień trolli antyłowieckich na tym portalu w rodzaju opech cos tam

Autor: czif  godzina: 22:30
dlaczego tego typu wypowiedzi nie zostają usunięte z tego działu merytorycznie nie są związane z nim