Środa
09.08.2006
nr 221 (0374 )
ISSN 1734-6827

Dyskusje problemowe



Temat: reklamacja polowania dewizowego

Autor: ski  godzina: 22:30
parę kwestii; 1. poważni operatorzy na rynku krajowym działają na podstawie warunków organizacyjnych ujętych w formie pisemnej w postaci np. cenników do rozliczeń z zarządcami i dzierżawcami obwodów łowieckich. W takim dokumencie zawarte są informacje związane z procedurą reklamacyjną. 2. takie warunki muszą i są z wszelką pewnością przedstawiane do wiadomości stronom kontraktów. 3. podstawą reklamacji jest oficjalny wpis do protokołu z polowania dokonany wyłącznie przez zainteresowanego myśliwego . Na tę okoliczność winno się sporządzić odrębny protokół reklamacyjny, prawo wpisu ma każda ze stron. W protokole w rubryce " Uwagi " musi się znaleźć wyraźne oświadczenie, że jest to reklamacja. Poważne firmy zastrzegają sobie bowiem, że cyt. " żadne reklamacje nie wpisane do protokołu z polowania nie będą uwzględniane " To na początek. Aby coś więcej doradzić trzeba znać więcej szczegółów. Zapraszam na priv. Podstawa - 16 lat działalności w tej branży. DB