Piątek
23.03.2018
nr 082 (4618 )
ISSN 1734-6827

Wiedza i edukacja



Temat: elektroniczna książka ewidencji eKEPI

Autor: przemus401  godzina: 08:01
Pytanie do redakcji portalu. Ściągnąłem aplikację na swój telefon by ją potestować, zainstalowała się, odpaliła, ale po wpisaniu nazwiska i hasła w postaci "demo", wyskakuje jakiś błąd i zalogowanie jest niemożliwe. Poradzicie coś?

Autor: wloochacz  godzina: 08:40
Ja tylko 0,03 zł... Jakiś błąd nic nie mówi. Jaki błąd - konkretnie i dokładnie? Bo na jakiś błąd, jest tylko jakieś rozwiązanie - zrestartuj telefon, włącz/wyłącz sieć itd.

Autor: przemus401  godzina: 08:47
wloochacz... Błąd ma treść "Błąd #05q". Wyłączałem, włączałem, resetowałem, nic nie pomaga.

Autor: wloochacz  godzina: 09:20
No i ten błąd do supportu trzeba zgłosić, nie do mnie - mi to nic nie mówi :)

Autor: Nun  godzina: 11:13
Za te kolorowe kartoniki ,żadne koło tego niedopracowanego gniota nie kupi ,a jak wejdzie ustawa to profesjonalne firmy napiszą porządną elektroniczną książkę ,którą my myśliwy zakupimy :) nie dB.

Autor: kiryk  godzina: 12:05
Ściągnąłem aplikację, wpisałem nazwisko i hasło 'demo' i działa.

Autor: przemus401  godzina: 12:58
kiryk... Napisałem maila do redakcji. Odpisali, że w wersji pełnej wszystko działa, natomiast w demo u nich też jest ten sam błąd. Obiecali przyjrzeć się sprawie. EDIT: Jest odpowiedź, że błąd usunięty. Dzięki :)