Piątek
23.03.2018nr 082 (4618 ) ISSN 1734-6827 Wiedza i edukacja Temat: elektroniczna książka ewidencji eKEPI Autor: przemus401 godzina: 08:01 Pytanie do redakcji portalu. Ściągnąłem aplikację na swój telefon by ją potestować, zainstalowała się, odpaliła, ale po wpisaniu nazwiska i hasła w postaci "demo", wyskakuje jakiś błąd i zalogowanie jest niemożliwe. Poradzicie coś? Autor: wloochacz godzina: 08:40 Ja tylko 0,03 zł... Jakiś błąd nic nie mówi. Jaki błąd - konkretnie i dokładnie? Bo na jakiś błąd, jest tylko jakieś rozwiązanie - zrestartuj telefon, włącz/wyłącz sieć itd. Autor: przemus401 godzina: 08:47 wloochacz... Błąd ma treść "Błąd #05q". Wyłączałem, włączałem, resetowałem, nic nie pomaga. Autor: wloochacz godzina: 09:20 No i ten błąd do supportu trzeba zgłosić, nie do mnie - mi to nic nie mówi :) Autor: Nun godzina: 11:13 Za te kolorowe kartoniki ,żadne koło tego niedopracowanego gniota nie kupi ,a jak wejdzie ustawa to profesjonalne firmy napiszą porządną elektroniczną książkę ,którą my myśliwy zakupimy :) nie dB. Autor: kiryk godzina: 12:05 Ściągnąłem aplikację, wpisałem nazwisko i hasło 'demo' i działa. Autor: przemus401 godzina: 12:58 kiryk... Napisałem maila do redakcji. Odpisali, że w wersji pełnej wszystko działa, natomiast w demo u nich też jest ten sam błąd. Obiecali przyjrzeć się sprawie. EDIT: Jest odpowiedź, że błąd usunięty. Dzięki :) |