Środa
11.09.2019
nr 254 (5155 )
ISSN 1734-6827
Komentarze czytelników

... do dziennika na gorąco
21:02 rycerzOczywiście, że ważne, bo jak prezes wszystkich prezesów zgodził się na wręczenie mu o 10:00 projektu ustawy likwidującej PZŁ, to coś znaczy. Warto wpaść na Nowogrodzką i zobaczyć jak to będzie wyglądało z ulicy.Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
20:58 ajwa 2Wpis usunięty administracyjnie. Przyczyna: post bez związku z niniejszym tematem, a nie dający się przenieść do Hyde Park.Tytuł:
Michał Pietrzak ustawia okręgowy Zjazd Delegatów
14:40 OpechancanoughJutro bedzie nowy dzien i wazne wydarzenia lowieckie.Licze, ze demokracja powroci do lowiectwa z pzl lub bez! Darz Bor!Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
14:27 OpechancanoughNie rozumiem tez postawy nowo wybranego LO PZL& Co. Czy mozna za wszelka cene dazyc do stanowisk i pozycji? Rozumiem , ze pzl ma dzis specyficzna demokracje, ale co sie stanie, gdy za jakis czas sad stwierdzi niewaznosc tych wyborow? PZL nie jest juz niezalezny, podlega ustawie. Czy decyzje LO beda wazne? Rozporzadzenia? Czy taka alternatywe wzieto pod uwage? Co przyniesie jutro? Czy podlegly panstwu pzl moze nie przestrzegac statutu w wyborach wladz?Rozumiem, ze nikt sie nie zastanawia,tylko na sile. Jezeli gielda mowila, ze nowo wyvrany LO wygra, wszystko bylo poukladane, czy warto bylo brac udzial w tym przedstawieniu zamiast poczekac? A moze trzeba bedzie przeprowadzic nowy zjazd delegatow.Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
13:39 Stanisław PawlukCzy odległość do siedziby koła ma być powodem bezprawnego pozbawienia mandatu demokratycznie wybranego delegata? Ps. Jak się jest w czterech kołach to jedno może być daleko. I do tego jeśli ma się tam "bazę". Gorzej z kołami w Wawie, które od zawsze miały po 400 albo 600 km do łowiska. Z "biegiem czasu" zapotrzebowanie na ilość mięsa się zmniejsza...Tytuł:
Michał Pietrzak ustawia okręgowy Zjazd Delegatów
13:24 ajwa 2A mi rzuca się w oczy jedno, że "reformatorzy" albo nie mają gdzie polować albo mają coraz dalej do łowiska.Z Lublina do Bartoszyc ponad 400km i odległości do łowiska z upływem czasu się zwiększają. Tytuł:
Michał Pietrzak ustawia okręgowy Zjazd Delegatów
12:54 OpechancanoughNatomiast podobala sie mnie fryzura jednego z czlonkow prezydium byla taka amerykanska, i przypominala mnie Narod Irokezow. Byc moze jest tu podobienstwo do przyslowia, przez zoladek do serca, a mianowicie od glowy do butow, tj. Pzl moze stanie sie demokratyczny jak historyczna Konfederacja Plemion z polnocno - wschodniej Ameryki!Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
12:50 OpechancanoughPomijam sprawe wazna, a drugorzedna w tej historii, a mianowicie od czlonka prezydium zjazdu pzl oczekiwalbym godnego stroju - organizacyjnego- a nie blasera w stylu dr Bloch. Bo Prezydjum Zjazdu PZL jest wizytowka okregu i mysliwych.Wielu delegatow przybylo w strojach organizacyjnych.Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
12:48 OpechancanoughOstatnie slowa dyskredytuja na filmie prezydium.Prezydium zjazdu nie ma oceniac, czy ktos jest delegatem lub nie.Kpina. Prezydium zjazdu PZL ma stac na strazy statutu pzl i praworzadnosci zjazdu, a nie dbac o stanowisko kierownika biura i jego pracodawcy!Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
11:38 Artur123„Bardzo się mnie podobało to prezydium obrad”. Mnie też :-). Zwłaszcza, gdy z niego jakiś starszy jegomość walnął jak łysy o beton: „My się opieramy na tym, co uzyskujemy z biura zarządu okręgowego”. Czy w PRL-u, poniżej Pierwszego Sekretarza Komitetu Centralnego PZPR, potrafił ktoś samodzielnie podejmować decyzje? Co ja gadam - czy w PRL-u :-), gdy obecnie mamy do czynienia z PRL-bis :-)Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
11:30 J.Chudy123Opiniami prawnymi z pezeteła to można sobie wytrzeć ..... np. parapet. Podobnie z opiniami biegłych sądowych. W "moim ogródku" w sprawie sądowej o odszkodowanie w uprawie z roku 2016 było już trzech biegłych sądowych w tym jeden z ARR, jeden to nawet myśliwy i prezes koła a trzeci - tzw. wolnorynkowiec. Opinie każdego z nich były odmienne. Każdy z nich inaczej liczył i inne miał wyniki mając w większości te same dane wyjściowe do obliczeń. Sąd dostał wq.... i przegonił łajzy. Jak się okazuje, nasz myśliwy występujący w sądzie jako przedstawiciel koła prywatnie uprawia sporo ha, a zawodowo jest inżynierem i lubi sobie sprawdzać. Obliczenia biegłych, które oczywiście przeanalizował uwzględniając dane i ich bieżące aktualizacje okazywały się błędne i niespójne, co przedstawiał w prostej argumentacji przed sądem. Tak więc te opinie są tylko stratą czasu tych co o nie występują, tych co je sklecają i tych co muszą je sprawdzać.Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
10:49 OpechancanoughJa tam sie nie zdziwie, gdy pewnego dnia jakis kierownik biura na podstawie opinii, rozgoni jakis zjazd delegatow w ogole. Bo co tam zapis statutu literalny, opinia jest wazniejsza.Jaja jak berety!Bardzo sie mnie podobalo to prezydium obrad.Nie jest od rozstrzygania spraw statutu podczas zjazdu.Co zrobia jak delegaci uzbroja sie w opinie - kazdy w inna? Widac by prowadzic zjazd statut - jego znajomosc, nie jest potrzebny w ogole.Wystarczy zlecic opinie prawna. Polecam delegatom by na zjazdy zawsze taka opinie zlecali.Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
10:48 MAKTen policjant, to jakiś taki "nienormalny". Facet z jajami i do tego myślący ! Oby takich więcej !Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD
10:44 MAKPowinno się przywrócić karę chłosty. Dostałby taki kilka bacików na plecy lub trochę niżej, to następny by się zastanowił na tym co czyni. Politykom podwójnie. Szczególnie tym od 447. Oczywiście mam na myśli PUBLICZNĄ karę chłosty !Tytuł:
Policją pozbawić mandadu delegata na OZD

... do zdjęć
23:55 hunter26
23:55 hunter26 DB
14:46 mariandzik Gratuluję. Bardzo łady przelatek.