Czwartek
15.05.2008
nr 136 (1019 )
ISSN 1734-6827

Hyde Park Corner



Temat: Uwaga przy zakupach ŁP

Autor: sznajper  godzina: 07:41
dzwoniłem pisałem i efekt jest taki że od marca przychodzi bez problemów a numery styczeń luty gdzieś się rozpłynęły

Autor: nonqsol  godzina: 09:13
Kilka razy zamawiałem w ŁP różne rzeczy. Zamówienie robię telefonicznie i od razu dokonuję przelewu. Po 2-3 dniach przesyłki zawsze były w moich rękach. Kontakt i uprzejmość wzorcowa. Ale skoro zamawiający jakimś cudem podał adres 500 km od miejsca zamieszkania, zastanawiam się, jakie pozycje zamówił ;-( Pozdrawiam!

Autor: RR-11  godzina: 09:48
Z kont bankowych docierają nasze STAŁE adresy zameldowania i jak się zamawia pod inny adres niestety TRZEBA specjalnie zwracać uwagę sklepom internetowym, gdyż inna osoba zbiera zamówienia a inna je realizuje czyli pakuje i wysyła. Ale niedoskonałość przekazu info. m. pracownikami widać jak na dłoni.

Autor: KDI  godzina: 12:38
Jeżeli chodzi o zginięcia przesyłem pocztowych i następnie ich zareklamowaniu, to po dwóch tygodniach od zareklamowania na pewno nadeszła odpowiedz z Poczty Polskie co z tą przesyłką się stało. Jeżeli nawet przesyłka na dobre zaginęła, to nadawca z pewnością został o tym przez pocztę powiadomiony. Inną sprawą są niskie odszkodowania za zaginięcie przesyłek nie ubezpieczonych. Pozdrawiam.

Autor: kany  godzina: 17:45
Ad. nonqsol - przeczytaj pierwsze moje posty, a cud z adresem żaden, po prostu czasowo od roku przebywam w innym mieście o 500km dalej. Db.