![]() |
Czwartek
15.05.2008nr 136 (1019 ) ISSN 1734-6827 Hyde Park Corner Temat: Uwaga przy zakupach ŁP Autor: sznajper godzina: 07:41 dzwoniłem pisałem i efekt jest taki że od marca przychodzi bez problemów a numery styczeń luty gdzieś się rozpłynęły Autor: nonqsol godzina: 09:13 Kilka razy zamawiałem w ŁP różne rzeczy. Zamówienie robię telefonicznie i od razu dokonuję przelewu. Po 2-3 dniach przesyłki zawsze były w moich rękach. Kontakt i uprzejmość wzorcowa. Ale skoro zamawiający jakimś cudem podał adres 500 km od miejsca zamieszkania, zastanawiam się, jakie pozycje zamówił ;-( Pozdrawiam! Autor: RR-11 godzina: 09:48 Z kont bankowych docierają nasze STAŁE adresy zameldowania i jak się zamawia pod inny adres niestety TRZEBA specjalnie zwracać uwagę sklepom internetowym, gdyż inna osoba zbiera zamówienia a inna je realizuje czyli pakuje i wysyła. Ale niedoskonałość przekazu info. m. pracownikami widać jak na dłoni. Autor: KDI godzina: 12:38 Jeżeli chodzi o zginięcia przesyłem pocztowych i następnie ich zareklamowaniu, to po dwóch tygodniach od zareklamowania na pewno nadeszła odpowiedz z Poczty Polskie co z tą przesyłką się stało. Jeżeli nawet przesyłka na dobre zaginęła, to nadawca z pewnością został o tym przez pocztę powiadomiony. Inną sprawą są niskie odszkodowania za zaginięcie przesyłek nie ubezpieczonych. Pozdrawiam. Autor: kany godzina: 17:45 Ad. nonqsol - przeczytaj pierwsze moje posty, a cud z adresem żaden, po prostu czasowo od roku przebywam w innym mieście o 500km dalej. Db. |