![]() |
Środa
31.12.2008nr 366 (1249 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: vitara (NOWY TEMAT) Autor: Bear godzina: 00:44 Vitam dotyczy vitary pierwszej czy moze mnie ktoś oświecić jak to jest z zapinaniem 4x4 - od czego (roku, typu...?) zalezy czy w piastach czy dżwignia wewnątrz samochodu. jakoś nie badzo mi sie chce w błocie wysiadać i w piastach cos tam przekladać. oraz czy mozna nią 4x4 po czarnym (czy mają centr. mech. różnicowy?) Autor: ozmos godzina: 09:32 Napęd zawsze włączasz dźwignią w aucie. W piastach są sprzęgiełka odłączające koła od półosiek, i mogą być albo ręczne albo półautomatyczne. Autor: Bear godzina: 09:33 "są sprzęgiełka odłączające koła od półosiek, i mogą być albo ręczne albo półautomatyczne".....poprosze o rozwinięcie Autor: Gobio godzina: 09:36 Tu jest sporo napisane na ten temat. Jak nie będziesz wiedział dalej to pytaj. VITARA (www.lowiecki.pl/forum/read.php?f=12&i=141284&t=141080) Autor: sebastiano godzina: 10:08 koledzy a jak sie sprawuje taka vitarka w terenie bo zamierzam kuipic. czesto sie psuje? Autor: Gobio godzina: 12:40 Jest dużo na temat Vitar na forum. Ogólnie nie są to awaryjne samochody przy odpowiednim traktowaniu. Największy mankament to wszędobylska rdza karoserii. Po zminanie opon na agresywniejsze potrafią zaskoczyć dzielnością. Autor: ozmos godzina: 19:07 Ad Bear: sprzęgiełka ręczne wyłącza się obracając kołpaczkami na piastach. Automaty wyłącza się jadąc kilka metrów w kierunku przeciwnym niż ostatni kierunek jazdy, po uprzednim wyłączeniu napędu na przód - czyli jedziemy do przodu, wyłączamy napęd, i jedziemy kilka metrów do tyłu. Sprzęgiełka wyłącza się przed dłuższą jazdą po asfalcie, aby obniżyć zużycie paliwa - jak się ich nie wyłączy to koła napędzają półośki, przedni dyfer i przedni wał, co powoduje zauważalne straty mocy. |