![]() |
Poniedziałek
02.03.2009nr 061 (1310 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: prosze o opinie uzytkownikow X-TRAIL'a (NOWY TEMAT) Autor: raTek godzina: 13:31 witam. w niedalekiej przyszlosci bede wymienial autko (obecnie primera kombi 2,0 99r) bardzo mocno mysle nad suv'em albo czyms z 4x4 budzet nie bedzie wielki i imponujacy (kolo 25 tys, max 28-30 dla ofert godnych polecenia) z racji tej iz 80% przebiegow to trasy a reszta po terenie, nie specjalnie ciezkim to mysle czy jest sens pakowania sie w 4x4. z drugiej strony wygoda w terenie bo nic sie nie urywa etc i raczej kazda droga w terenie nie straszna. interesuje mnie co o sadzicie o takim nissanie, jaka wersje silnikowa wybierac i czy nie skupic sie nad innym autem. budzet to ogranicza wiadomo ale moze cos sie wybierze. prosba moja o rady porady i ewentualne spostrzezenia podczas uzytkowania takich modeli aut ktore spelniaja kryteria. DB Autor: honda godzina: 15:03 Poszperaj w archiwach - bo było na ten temat . Wklejam moją opine - skopiowaną z poprzednich wypowiedzi Mam X-traila 2.2 DCI , jestem bardzo zadowolony z tego auta, na trasie przy prędkościach do 120km/h i na 6 biegu pali ok 6 - 7 l ON , w terenie tez jest ok , póki co żadnych poważnych awarii , no może poza pompą od klimatyzacji ale to moja wina poniewaz nie sprawdziłem stanu klimatyzacji. W terenie daje sobie radę - na pewno nie jest to auto krórym przejedziesz przez środek bagna ale jak założysz dobre terenowe opony i przy napędzie w pozycji "LOCK" to w lekkim terenie powinno byc ok . Korozja nie odbierze sie do błotników bo są plastikowe. Jak zamierzasz "intensywnie" go używać w terenie to proponuje założyć jakąs osłone na tłumnik końcowy - choć sam nie miałem z tym problemów to wydaje mi sie że jest chyba trochę nisko osadzony. Bagaznik jest spory , oczywiście asymertycznie składana kanapa tylna . Większość egzemplarzy jest bogato wyposażona , klimatronic, zmieniarka na 6 CD, duuuuży szyberdach .Najlepiej szukać rocznika powyżej 2003 po zmianie deski rodzielczej ponieważ wóczas zmieniono jej układ i kratki nawiewów przeniesiono wyżejch i juz nie dmucha prosto w kolano kierowcy. Powodzenia |