![]() |
Poniedziałek
01.10.2012nr 275 (2619 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: Discovery vs Touareg ? (NOWY TEMAT) Autor: MSK31 godzina: 04:57 Szanowni Koledzy, Na co dzień jeżdżę zarówno w mieście, jak i do łowiska. Do użytku myśliwskiego do tej pory używałem zwykłych limuzyn/sedanów, co było zupełnie wystarczające. Takie samochody w zupełności wystarczały do poruszania się po szutrach i łatwym terenie. Jak pewnie wiecie, przy odrobinie wprawy, można naprawdę dużo osiągnąć wyżej zawieszonym autem. Niestety, nowsze modele stają się coraz mniej uniwersalne, niżej zawieszone i co najgorsze - dużo bardziej delikatne, co dyskwalifikuje je do użytku w terenie i w lesie. Od dłuższego czasu dojrzewa we mnie myśl o kupnie czegoś bardziej "uterenowionego". Niestety, nie mam tej wygody mieszkania ani w łowisku, ani niedaleko łowiska, więc kupno dobrego terenowego"łoma" odpada. Potrzebuję auta, które jako drugie w rodzinie pozwoli mi na sprawne poruszanie się w mieście, dojazd do pracy, a także do łowiska dając szanse na pokonanie nieco większych trudów terenowych niż do tej pory. Stąd skreśliłem z listy Patrola, G, czy Land Cruisera 90. Waham się między Touaregiem (rocznik ok. 2008), Discovery III ew. Land Cruiser 120 bądź LC100 V8. Słyszałem dużo o awaryjności Disco, i też nieco złych opinii o "120",stąd obecnie najbliżej mi do VW. Będę bardzo wdzięczny za Waszą radę. A może jest jeszcze jakieś inne, praktyczne auto, którego nie brałem do tej pory pod uwagę? Autor: kołczan godzina: 06:39 Poprzednia wersja subaru forester, krótsza i jeszcze zwrotniejsza i bardziej "kanciasta" niż ta obecnie oferowana. Autor: edek79 godzina: 10:28 Kolego MSK31 Gdybym był na Twoim miejscu zainteresowanym sie Land Cruiserem a jeśli by budżet pozwolił to oczywiście G-klasą :) Powodzenia w wyborze! DB edek79 Autor: quattro godzina: 10:53 vw nie bedzie tanie w eksploatacji bo dosyc czesto ma awarie glownie elektroniki i zawieszenia pomijajac wybor silnika bo to tez sliski temat w tej materi, osobiscie szukalbym LC 120 tylko nie na pneumatyce bo ona jest takze awaryjna jak i w vw lub tez disco III dolegliwosci takie same jak w LC a ceny czesci podobne tylko jak mi sie wydaje disco nie wystepuje bez pneumatyki Autor: MSK31 godzina: 13:45 Niestety, G jest już poza moim zasięgiem. No chyba, że zdecydowałbym się na staruszka albo G500 te są tańsze, ale pewnie poniżej 20l nie palą. A jak to jest z pneumatyką, nie mam żadnego doświadczenia w tej materii. Czy to naprawdę przekłada się na jakość użytkowania czy nie warto? A jeśli chodzi o LC100 V8, macie jakieś ciekawe doświadczenia? Autor: quattro godzina: 14:47 jak chcesz toyotke to polecam moje ulubione forum poza lowieckim :) TLC (tlc.org.pl/forum/) co do 100 fajne auto ale troche wazy wiec v8 bedzie zarla kolo 15-20 takze podobnie jak z G500. Z pneumatyka jest tak ze poporostu lubi sie zepsuc chyba nie znam auta w ktorym nie pada zaczynajac od citroena przez land rovery, toyoty, vw, audi konczac na mercedesie Autor: aero godzina: 17:36 Jest Disco III w wersji bez pneumatyki w wersji S. Natomiast jego prześwit jest skromny i wynosi ok 18 cm, ale można wymienić amorki i sprężyny i podnieść go o 2 cale (5cm), są w sprzedaży całe zestawy. W wersji S w standardzie będzie reduktor (przyciskiem) oraz system kontroli zjazdu z pochyłości. W serwisie (części) tańszy od Toyoty. Ostatanio był taki na stronie lr.pl z Wieliczki. D.B. Autor: TJ64 godzina: 22:32 Lc100 V8 na gazie 20-21l czyki 60 pln/100km , zawieszenie hydraulika pełen wypas,kilka twardości i trzy wysokości , dwie blokady, reduktor komfort jak w karecie \Do gabarytów szybko się przyzwyczajasz . Ciężko potem innym autkiem jeździć. Bagażnik z butlą nawet 100l pomieści sporo bagażu. Nowa V8 ma ceny z kosmosu ale jak stać i ma się fantazję ... Db. |