![]() |
Sobota
22.12.2012nr 357 (2701 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: Czyszczenie reklamacyjne (NOWY TEMAT) Autor: tomaszekT. godzina: 17:23 Witam Kto wysyłał lunetę do reklamacji i jaką? Ile trwała naprawa? Jak luneta spisuje się po naprawie? Pytam bo zauważyłem w moim zeissie kilka "paproszków" ledwo widzialnych. W użytkowaniu zero problemów ale ta sytuacja wkurza mnie do łez. Mam dylemat czy warto grzebać w prawie nowej lunecie? Pozdrawiam Autor: CYJANEK godzina: 19:37 Jak Cię wkurza do łez to na pewno warto. Markowa luneta musi być idealna. W końcu kosztuje kupę kasy. D. B. Autor: Falconetti007 godzina: 20:37 Nic nie jest idealne i wolne bez wad. Tak samo może popsuć się Mercedes czy Lexus jak i Swarovski czy Zeiss. Od tego masz reklamację by z niej skorzystać, tym bardziej jak wspominasz, że to dość nowa luneta. DB! Autor: hk74 godzina: 21:11 Zeiss wysłany do naprawy gwarancyjnej w maju tego roku. jeszcze nie wrócił... :-( Autor: Sylwian70 godzina: 21:34 Paprochów nie powinno być w środku bo to nie Chińszczyzna. Wydałeś kasę i masz się denerwować?W Niemcowni to serwis raczej fuszerki nie zrobi lecz czasowo ze 4 tygodnie będziesz czekał na powrót lunety.Wysyłka do serwisu z prawdziwego zdarzenia wskazana.Miałem problem z tańszą optyką najpierw Docter leżakował w Warszawce u Sz..i to dłuuuugo(szlak mnie chciał trafić) dopiero po wysyłce do Niemcowni 3-tygodnie i był sprawny i wrócił do mnie,DO titanium do naprawy wysłałem w poniedziałek po południu a w środę przed południem miałem ją już w ręku sprawną-serwis to mają rewelacyjny niecałe 3 dni.D.B. Autor: Martes godzina: 22:26 Ad : hk74 Możesz napisać gdzie / komu wysłałeś swoją lunetę ? Czy kontaktowałeś się z servisem Zeiss-a ? Autor: Sylwian70 godzina: 22:27 kolego a ten zeiss to jaki model?jeśli można zapytać. Autor: tomaszekT. godzina: 22:38 Sylwian70 Napiszę jak się wyjaśni. ew.na priva DB. |