Poniedziałek
17.07.2006
nr 198 (0351 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Ford Maverick

Autor: master537  godzina: 12:47
PiotrzeL, nie należę do typu ludzi chwalących to co moje to naj-naj. Bezinteresownie zabrałem głos w temacie ZbyszkaM, bo taki samochód eksploatuję od jakiegoś czasu. Jeśli ktoś zarzuca mi, że piszę nie prawdę, to ja odczytuję to, że kłamię. Zarzucają więc mi kłamstwo, a jako argument podają "zdrowy rozsądek" oraz "prawa fizyki". Hubert1 nawet napisał, że jeździł "ustrojstwem" 6 miesięcy to wie. Jeśli tak było istotnie, to z pewnością posiadał instrukcję tego "ustrojstwa", wchodzącą w komplet dokumentów pojazdu. Jest dość dużo Mavericków z różnymi jednostkami napędowymi w zależności od wersji i rocznika. W moim przypadku mam do czynienia z najnowszą wersją europejską z silnikiem 2 l (montaż w Niemczech 2003r. , zakup w Szwajcarii) Od 2004r silnik 2 l zastąpiono 150 konnym silnikiem 2,3 l . Nie jest to to samo co Maverick I (odpowiednik Nissan Terrano II), lub Ford Eskape (wersja amerykańska głównie w automacie i z silnikiem 3 l). Trzeba więc wiedzieć o czym się pisze i czym się jeździ. Stąd też taki, warczący jak silnik Mavericka, ton mojej polemiki (chyba) z ignorantami. Pozdrawiam. Darz Bór.