![]() |
Środa
04.10.2006nr 277 (0430 ) ISSN 1734-6827 Myśliwskie akcesoria Temat: luneta Burris 3-12x50 z podświetleniem Autor: doktor nieludzki godzina: 10:23 dużo czytałem na temat tej optyki i w pelni zgadzam sie z Kol.Mareckim. Dobra optyka za dobrą cenę.Na razie zakupiłem Burris Fulfield II 4.5-14x50 german 4 na varminta i noszę się z zamiarem zakupu ED 2.5-10x50 german4 illum E-dot na dryla Autor: T.K godzina: 10:51 potwierdzam - dobra optyka za dobrą cenę. osobiscie posiadam Burrisa XTR 3x12x50 z sitką PLEX. uzytkuję go na sako Varmint 75 w 308win i jestem więcej niż zadowolony. Autor: wino godzina: 11:30 Dziękuję wam koledzy za poradę. Właśnie zamówiłem Burrisa Euro Diamond 3-9x50 z podświetlleniem z USA .Jest 1300zł tańszy niż u naszych przedstawicieli w Polsce. Ucieszyła mnie informacja od Mareckiego że serwis w Finlandii przyjmuje lunety "bez papierów " . Przedstawiciel Burrisa na Polskę powiedział że jak kupię w Stanach to nie będę miał gwarancji. Pozdrawiam DARZ BÓR Autor: Mich godzina: 12:51 ad wino historia mojego burrisa jest identyczna jak Twojego -mam ED 3-12x50 z podswietlana 4. jestem zadowolony z zakupu i przymierzam sie do kupna broni pod burrisa... db ps zgadzam sie z Mareckim- polecam te lunete Autor: Marecki godzina: 13:21 Ad. doktor nieludzki Burris Fulfield II to bardzo udane lunety; niewątpliwie jednak EuroDiamond'y to zdecydowanie wyższa półka. Luneta ED 2,5-10x50 z podświetleniem to piękny sprzęt - w przypadku optyki na dryling można także rozważyć np. Burris'a ED 1.5X-6X-40 (z podświetleniem lub bez)... DB, Autor: Marecki godzina: 14:02 Ad. wino W/w "przedstawiciel" Burris'a coś kręci... :-))) Nawet na stronie producenta jest informacja nt. gwarancji i sposobu jej egzekucji, także przez użytkowników z poza terenu USA... Nigdzie nie ma wzmianki, że gwarancja obejmuje wyłącznie teren Stanów Zjednoczonych (tak jak w przypadku np. Zeiss'ów Conquest). Gwarancja (www.burrisoptics.com/warranty.html) Burris oferuje wieczystą gwarancję - chyba najlepsza opcja z możliwych, korzystniejsza nawet dla klientów niż gwarancja dożywotnia (z oczywistych powodów śmiertelności statystycznych, pierwszych właścicieli :-))) . "If any of these products is ever found to have defects in materials or workmanship, Burris will, at our option, repair or replace it at no charge, even if you are not the original owner. " - jeśli którykolwiek z produktów objętych Forever Warranty (lunety, lornetki, lunety obserwacyjne, montaże Burris) KIEDYKOLWIEK ulegnie awarii, będzie miał usterki materiałowe lub wynikające z jakości wykonania; wówczas f-ma Burris sprzęt naprawi lub wymieni (opcja firmy) BEZ OPŁAT, nawet jeśli nie jesteś pierwszym właścicielem. Elektronika w lunetach LRS objęta jest 5-letnią gwarancją. Przed wysłaniem należy spisać numery seryjne (na wypadek telefonicznej konsultacji z serwisem), wypełnić krótką notę z opisem usterki i adresem zwrotnym. Właściciel opłaca jedynie koszt ubezpieczonej przesyłki do serwisu firmy. Burris ponosi koszty przesyłki zwrotnej. I najistotniejsze... OPCJONALNE CENTRUM SERWISOWE DLA KLIENTóW ZAGRANICZNYCH (Optional repair center for foreign customers): Veijo Karki Airakselantie 1200 Airaksela 71490 Finland. Phone: 358-17-362-4145 Do zakupionych lunet nie są dołączane żadne imienne lub stemplowane karty gwarancyjne, jest jedynie karta rejestracyjna (bardziej dla celów marketingowych). W związku z tym i warunkami wieczystej gwarancji, w przypadku serwisowania nie są wymagane żadne "papiery" (karty, dowody zakupu itp.). Mój dobry Kolega, posiadacz Burris'a ED, skorzystał swego czasu z serwisu w Finlandii. W ciągu 2 tygodni od wysłania otrzymał przesyłkę wraz z naprawioną lunetą, wykazem prac serwisowych i podziękowaniami od firmy... P.S. Pan Veijo Karki jest anglojęzyczny, więc ma potrzeby pobierania kursów jęz. fińskiego... :-)) Pozdrawiam, DB, Marek Autor: wino godzina: 17:27 ad Marecki Pewnie masz rację że przedstawiciel Burrisa coś kombinuje "pewnie też chciałby sprzedać kilka lunet " : ) Dziękuję Ci bardzo za wyczerpującą odpowiedź i pomoc w utwierdzeniu się w przekonaniu ,że dokonałem właściwego wyboru POZDRAWIAM DB |