Wtorek
30.08.2005
nr 030 (0030 )
ISSN 1734-6827

Strzelectwo



Temat: PRZEKALIBROWANA SOBOTA

Autor: Bogie  godzina: 13:12
ad. waien Muszę przyznać, ze z wielką przykrością odczytałem Twą pierwszą wypowiedź-czyżby niemożność potencjalnego stanięcia na pudle przesłoniła Ci pole widzenia?. W sposób jednoznaczny sugerujesz, że wszyscy strzelający na strzelnicach winni wyłącznie podziwiać (z otwartymi ustami) tych kilku strzelców, którzy aktualnie osiągają doskonałe wyniki. To wspaniałe, że je osiągają i szczerze im tego gratuluję ale................to nie upoważnia nikogo do poniżania 'gorzej strzelających'. Na taki komentarz nie pozwoliłby sobie żaden z prawdziwych TOPOWYCH strzelców, którzy przez wiele lat osiągali (i osiagają) doskonałe wyniki .Strzelam od wielu lat wyłącznie dlatego, że mnie to bawi , podobnie jak znanych mi kilkuset innych pasjonatów. Zanim nastepnym razem wyrazisz swoje mysli zastanów się nad ich wagą, PROSZĘ. Odnośnie 'kolizji' w terminach imprez strzeleckich: chyba nie do wszystkich dotarło, ze od ok 15 lat mamy tzw gospodarkę wolnorynkową, która podlegać winna jedynie jednej zasadzie: prawu podaży i popytu. Wybieramy to, co w naszej ocenie jest bardziej adekwatne do naszych potrzeb i oczekiwań i..........nie możemy mieć żalu do BMW, że podobnie jak Mercedes produkuje również limuzyny topowej klasy. Wybór należy do nas, i tylko do nas. Uważam, ze wielkim szczęściem jest to, że imprezy strzeleckie nie są ustalane przez jakiegolwiek ciało w drodze odgórnej decyzji administracyjnej. Dzięki temu są tak liczne, spontaniczne i DOSTĘPNE DLA KAŻDEGO, kto ma ochotę postrzelać. Na koniec rzecz chyba najwazniejsza: impreza jest organizowana staraniem (i finansami) firmy KALIBER. Ten fakt całkowicie upoważnia organizatora do decydowania gdzie, dla kogo, w jakim terminie i na jakich zasadach będzie organizowana JEGO impreza i NIKT NIE MA prawa pytać, dlaczego!!! Pora to chyba zrozumieć. Moze zamiast permanentnego jeżdzenia po strzelnicach warto poświecic jedna sobotę na poznanie elementarza kapitalizmu i zasad marketingu/promocji? Darz Bór