Wtorek
22.06.2010
nr 173 (1787 )
ISSN 1734-6827
Komentarze czytelników

... do felietonów
17:37 HuskyWidzę, że dalej nie rozumiesz - więc napiszę wprost. Najpierw jest kolega myśliwy.Potem obwiniony i jak w zgodnym z zasadami postępowania dyscyplinarnego PZŁ procesie winę udowodnią - to wtedy jest dopiero skazany. I wtedy dopiero możesz mówić oszust, gnój i woda na młyn odwetowców. Oczywiście sformułowanie - ... winę udowodnią... w PZŁ jest czysto hipotetyczne i nie na miejscu - więc za użycie przepraszam. A ze widzę ze dalej wypowiadać się nie ma sensu - proponuję kolegom na łowy się udać.... Darz Bór. Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
17:13 rycerzPrzy tej ilości zachwyconych, że potafili bez sądu osądzić obwinionych, nasze łowieckie sądy mają przed sobą świetlaną przyszłość. Może kiedyś uda się przenieść do nich z sądów powszechnych wiele innych spraw, w których nie potrzeba czasu tracić na jakieś rozprawy, bo przecież wszyscy wiedzą, kto winny, a kto niewinny. Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
16:41 MARSHusky nie wciskaj mi że za nic mam prawo oszustów do obrony bom właśnie napisał że takie prawo mają i niech z niego korzystają ile wlezie. To że komisja oceny dała ciała nie dając im możliwości do odwołania się to też fakt. Ale pewnie dużo by to nie zmieniło skoro sami myśliwi przyznali że nawet nie wiedzą czy to ich rogacze dali do oceny czy cudze... I żeby to byli jeszcze jacyś niekumaci szeregowi myśliwi... a wróble ćwierkają że to członek Zarządu i członek KR jednego z kół w okręgu gdańskim takie przekręty na ocenie chcieli zrobić...Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
15:51 HuskyBrawo MARS! Rozgryzłeś ich bezbłędnie. Powinieneś siedzieć w składzie sądu. Jakżeby to uprościło postepowanie, zaoszczędziło czasu i kosztów. Oszustów na Madagaskar !!! A teraz zastanów sie czym sie róznisz od składu sędziowskiego - oni też za nic maja procedury, prawo do obrony itp bzdury. My wiemy lepiej!! Lelek - trojki powinny sądzić. Jak w Katyniu... DB. Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
15:00 Artur123Rozumiem, że w razie nieprawdziwości podawanych faktów przez autora reportażu, osoby zainteresowane dadzą im odpór. Póki co, uznaję je za najprawdziwsze z prawdziwych. Jeżeli dobrze liczę, jesteśmy na półmetku opisywanego ciągu spraw, ale z całą pewnością już teraz można sobie wyrobić zdanie na temat nie tylko rzetelności organów dyscyplinarnych, ale może także w kwestii zakresu wiedzy i umiejętności, przygotowania merytorycznego osób tworzących tzw. składy orzekające. Jak wiemy, prezesa i sędziów okręgowego sądu łowieckiego powołuje okręgowa rada łowiecka. W sprawie kryteriów doboru tych osób Statut PZŁ milczy, a Regulamin Postępowania Dyscyplinarnego w PZŁ tych kryteriów silą rzeczy również nie dostarcza. Czyżby nie istniały one zatem? Czym zatem kieruje się przy „wyborze” tych 6 – 15 sędziów plus prezesa grupa 10 –15 członków okręgowej rady łowieckiej? No czym? Nie będąc absolutnie związanymi jakimikolwiek obowiązującymi kryteriami, a dotyczącymi posiadania przez sędziów m. in. określonego wykształcenia i zawodu, a także wieku i stanu zdrowia - są oni w stanie dokonać wyboru na miarę oczekiwanej rzetelności nie tylko składów orzekających? Członkowie OSŁ często pełnią funkcje prezesów czy łowczych w swoich kołach. Czy ktoś przed ich powołaniem na sędziów fatyguje się, aby chociaż przeanalizować ich na pewno wspaniałe dokonania na codziennym podwórku? Czy w ich kołach są oni zawsze uosobieniem nie tylko etycznego postępowania, ale także gruntownej wiedzy i umiejętności tworzenia z zakresu chociażby prawa łowieckiego i Statutu PZŁ? Czy ktoś chociaż zapoznaje się z zapisami uchwał w ich kołach, których w większości właśnie oni są autorami? Tu właśnie widzę jedną z wielu przyczyn zła, które widoczne jest w funkcjonowaniu jakże ważnych dla każdego członka PZŁ - nie tylko z punktu widzenia osób popełniających przewinienia łowieckie – organów dyscyplinarnych. Powtórzę raz jeszcze – brak jest ustalonych kryteriów powoływania sędziów, a więc niestety zwykłe kolesiostwo ma znaczenie decydujące. Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego, cz.II
14:04 lelek_nowyTo skandal dla polskiej adwokatury, że nie wywalili jeszcze z palestry obrońców pedofili, gwałcicieli, wielokrotnych zabójców i zdrajców ojczyzny. Wydanie wyroku uniewinnijącego w tych sprawch, jak i w sprawie tak oczywistej jak podmiana poroży w komisji oceny, powinno być kodeksowo zakazane, a kary powinny być wymierzane bez sądu przez trybunów ludowych. Trzech o odpowiednich kwalifikacjach już się niżej ujawniło. Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
13:56 Paweł z lasuKolego Piotrze Ławrynowicz - widzisz i nie grzmisz !!!??? Wiele godzin spędziłem siedząc przy fotelu mojego ukochanego ś.p. Dziadka, słuchając magicznych i kolorowych opowieści Kresowych łowiecko-leśnych. Nadmienię, że urodzony był jeszcze w XIX w. To co pozostało mi w pamięci z opowiadań to fakt, iż Sądy Łowieckie w owych czasach nie istniały. Najdoleglejszą karą dla nieetycznego myśliwego w towarzystwie było nie podanie ręki na polowaniu lub nie zaproszenie takiej osoby na polowanie. Czasy się zmieniają, obyczaje także. Mam wrażenie, że słowo "koleżeństwo" w PZŁ to puste i zdewaluowane słowo co nic już nie oznacza a które jest bronią w stosunku do szeregowych członków PZŁ. Wyrażam nadzieję, że osoby uczestniczące w opisywanej farsie nie zostaną wybrane w najbliższych wyborach do władz związku i nie będą uczestniczyć w jego pracach. D.B. Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego, cz.II
13:54 MARSHusky to chyba właśnie tylko dobry gest ze strony komisji że stwierdziła iż rogacze były strzelone we wrześniu, bo w październiku czy listopadzie to pod jeszcze inny paragraf by podpadli. Masz rację że sprawa haniebna, bo jakże inaczej nazwać ewidente podkładanie rogaczy innych niż się strzeliło niż haniebnym oszustwem. I jeszcze kłamanie w żywe oczy że koleś nie rozpoznał swego pierwszego w życiu strzelonego rogacza! HAHAHA. To że nie musi preparować to prawda, skoro uczulony na materię to pewnie i ma parobka do patroszenia, pomocy w transporcie itd. Sprawa jest jasna jak słońce. Zrobili podkładkę, potem wymyślili na poczekaniu szybkie wyjaśnienie i poszło. Ale że na naiwnych na szczęście nie trafili to mamy co mamy. Mają to szczęście że prawo także oszustom daje prawo do obrony i to że do obrony oszustów znalazł się chętny myśliwy.Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
13:52 azil IIKolego disco! "A swoją drogą, jak zmienna jest natura człowieka. Jako przedstawiciel prawa na niwie "cywilnej" ( nie łowieckiej)potrafią przestrzegać standardów". Masz rację .... Zdarza im się przestrzegać standardów. Jakie to standardy wie wielu poszkodowanych przez przedstawicieli tych organów sprawiedliwości. Azil II Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego, cz.II
13:21 HuskyChciałbym móc powiedzieć, że dla mnie smieszna jest ta cała sprawa - gdyby nie to ze jest przerażająca! Pikanterii dodaje fakt iż w zarzutach stawianych przez RD termin strzelenia kozłów przyjęto jako wrzesien 2007 - a nie październik czy listopad. A za fakt nieodróznienia szpicaka od...szpicaka - nie powinno się wytaczać takich dział tylko po prostu na dziedzińcu ZO chamów wychłostać a rany zasypać solą.... DB! Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
13:21 discoKoledzy, z tego co relacjonuje "lorek" to lepiej położyć samemu przed rozprawą głowę na pieńku sprawiedliwości łowieckiej bo uzurpatorzy z sądów łowieckich i tak przed rozprawą wiedzą już kto jest winny i jaką powinień ponieść karę. Niedotrzymywanie terminów, brak odpowiedzi na odwołania, niedopuszczanie do głosu obrońców, brak bezstronności postępowania to nie jedyne grzechy temidy łowieckiej. A swoją drogą, jak zmienna jest natura człowieka. Jako przedstawiciel prawa na niwie "cywilnej" ( nie łowieckiej)potrafią przestrzegć standartów, a jeśli chodzi o ud..... kogoś bo nie pasuje do koncepcji kolesiostwa to miara staje się inna. Zbliżją się wybory na Zjazd Krajowy, niech delegaci na " okręgówkach" zaczną weryfikować takich "sprawiedliwych".Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.... Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego, cz.II
13:20 HupertPrzemekJ, może i są winni i należy ich zawiesić, ale sąd nie może lekceważyć ich praw. To postępowanie sądowe ma wykazać, że oskarżenie jest zasadne oraz pozwolić na zważenie winy i sprawiedliwe ukaranie. Osadziłeś już obwinionych i sądu łowieckiego nie potrzebujesz. To może wystarczy rzecznik myślący jak Ty, który uzna zarzuty komisji, uzasadni jak Ty i ukarze. A co mówiłbyś, gdybyś na porożu strzelonego przez siebie rogacza linii demarkacyjnej nie stwierdził, a komisja twierdziła odmiennie, zabrała Ci poroże, odmówiła oceny odwoławczej i powiadomiła rzecznika. Sam byś się ukarał 2 latami zawieszenia bez rozprawy? Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
12:49 azil IIJak to jest Koledzy z tymi sędziami? Czy po założeniu togi jest,lub staje się etycznym, niezwisłym i sprawiedliwym, czy też po jej zdjęciu jest po prostu gnidą (działając niezgodnie z prawem, działają na szkodę państwa)? Czy oni w większości dorabiali do pensji jako TW Jabłoński Zygmunt ("szef" Głównego Sądu Łowieckiego)? Czytając o takich zachowaniach nie można inaczej myśleć. Z tego powodu wybory prezydenckie są nie istotne. Rządzą podobni do opisanych w artykule. Do tego dołożyć trzeba wymiar sprawiedliwości i jego pochodne oraz WSI znane Bronisławowi Komorowskiemu. Podsumowując....opisywana sprawa jest odzwierciedleniem realiów w naszym PZŁ i w naszym KRAJU. Azil IITytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego, cz.II
12:18 PrzemekJ.Przepraszam bardzo, ale śmieszne dla mnie jest tłumaczenie się owych Kolegów... Nie wyobrażam sobie, aby myśliwy strzelił kozła (nawet szpicaka) i potem nie rozpoznał tego, którego strzelił... Tajemnicą poliszynela jest problem nagminnego oszustwa podczas okazywania trofeów do corocznej oceny prawidłowości... Kto ma blade pojęcie o tym jak wygląda rozwój parostków kozła to zdaje sobie sprawę, że oba trofea kozłów /w pierwszej głowie z zaznaczoną linią demarkacyjną/, które zostały przedstawione do oceny musiały być zdobyte... poza sezonem polowań na kozły! Myśliwy, który decyduje się na odstrzał przyjmuje na siebie obowiązek starannej preparacji i okazania go do oceny prawidłowości... To, w jaki sposób trofeum zostanie spreparowane to już jest tylko jego sprawa, ale ma to trofeum przedstawić do oceny prawidłowości i to, że ktoś tam zgubił czy zamienił to nie może być w tej sytuacji żadnym wytłumaczeniem... Sytuacja wygląda tak, że obaj "poszkodowani" koledzy przedstawili inne trofea aniżeli te, które odstrzelili... O ile młodemu selekcjonerowi można by było wybaczyć, bo może się na pewnych sprawach nie znać... O tyle nikt mi nie wmówi, że doświadczony selekcjoner oddając kozła w I głowie z zaznaczoną linią demarkacyjną nie zdawał sobie sprawy z tego, że świadomie próbuje wprowadzić komisję opiniującą w błąd...Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
11:45 HuskyWiarus, O jakich ograniczeniach piszesz? Czy gdziekolwiek jest skodyfikowany obowiązek OSOBISTEGO preparowania trofeów? No i co masz na myśli używając okreslenia insynuacje? Tu sie z Toba zgodzę - tego nie mozna nazwać insynuacją - to za łagodne okreslenie na chęć zniszczenia czy zgnojenia nawet myśliwego na zasadzie urojonych zarzutów. Nawet na wyspie Lapu Lapu, do kotła nie szedł ktoś kto wygladał niesmacznie - a wraz z rozwojem cywilizacji nazwano to domniemaniem niewinnosci. Na Nowym Świecie zapewne żałują ze nasz rodak Feliks D. zwany Krwawym Felkiem żył na poczatku XX wieku a nie teraz - na pewno sprawdziłby się w tropieniu wrogów rew... sorki - obowiazującego najlepszego Modelu! Co do głupoty zaś - czy nie bardziej wam pasują własnie zahukane głupki - wszak trudniej zastraszyc i uczynić powolnym człowieka myśliwego. Jeżeli zaś poczułeś się obrażony sugestią Twojej identyfikacji z tokiem myslenia naszych panujacych władz - to cóż... przepraszam. Mnie tez by to obraziiło..... DB!Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
11:14 WIARUSHusky*** Świadomy swych ograniczeń fizycznych czy psychicznych a nawet takich opisanych przez Ciebie człowiek, znający potrzeby i wymogi zajęcia, które go interesuje, nie chcąc być w sprzeczności z przepisami, które to zajęcie regulują, mając świadomość trudności i będąc odpowiedzialnym za swe czyny nie powinien się takich zajęć podejmować ! Nie każdy może być kosmonautą czy pilotem choć bardzo chciałby !!! A to co się Tobie nasuwa pominę milczeniem - bo trudno polemizować z głupotą w postaci sugestii wyssanych z palca !!! Może tylko zdanie na temat "przyzwoitości ". Przyzwoitym byłoby opieranie swojego zdania na faktach a nie na insynuacjach !!! Darz Bór!!!! Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
10:35 HuskyWIARUS, Dlaczego nie pomyślisz że ma wyprysk kontaktowy po dotknięciu substancji biologicznej? Uprzedzę pomysł i alergię na latex czy kauczuk rekawiczek? czego nie pomyślisz ze ma mała kuchnię, żonę ekologa którą kocha i nie chce drażnić zapachami i widokiem? Dlatego przebiera się np. w piwnicy albo garażu? Czy chodzenie z mundurem PZŁ do krawca zamiast samemu go zwężać czy niestety częściej poszerzać jest brakiem szacunku dla symbolu? Nasuwa mi się coś innego - ktoś kto bez trudu identyfikuje sie z betonowym systemem myślenia aparatczyków ZG powinien ze wstydu nie próbowac się odzywać komentując tą haniebną sprawę, haniebną nie tylko dla pseudowymiaru pseudosprawiedliwości związkowej - ale nawet dla każdego przyzwoitego człowieka... DB!Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego
10:08 martinezZ pełną odpowiedzialnością należy zgodzić się z wywodem Wiarusa, i podobnie jako on, uznaję, iż Koledzy z okręgu gdańskiego skomplikowali sobie trochę dość prostą sprawę. Coż takiego przeszkodziło im w precyzyjnym oznaczeniu parostków przed oddaniem do preparacji innej osobie. Tym bardziej wiedząc, iż w trakcie roku przez ręce preparatora przechodzi kilkadziesiąt kozłów? A może tak długi okres między czerwcem a listopadem spowodował u nich zanik pamięci i kłopoty z rozpoznaniem czaszek zastrzelonych przez siebie kozłów? A ponieważ szpicery z natury rzeczy są do siebie "podobne" wydawało im się, że zabierają swoje, a wzięli inne... Nie każdy musić umieć, lubić lub mieć czas na zajęcie się trofeum więc dopuszczam ewentulaną pomoc osób trzecich w tak "trudnym" zadaniu, ale Koledzy nie są, jak mniemam, dziećmi bawiącymi się w piaskownicy. Czym innym jest już ocena prac samej komisji, sposób działania ORD oraz postępowanie sądu łowieckiego, który jednakże ze stosunkowo banalnej sprawy rozpętuje aferę niewspólmierną do jej ciężaru gatunkowego, brnąc w zawieszanie nieszczęsnych łowców. Tytuł:
Nie licz na rzetelność sądu łowieckiego

... do zdjęć
23:10 Rubin alette, Ty nie będziesz babcią za 50 lat! żeby być babcią najpierw trzeba mieć swoje własne dzieci, a one muszą mieć swoje, w Twoim wypadku musisz mieć wnuczkę bo tylko wtedy jest się babcią, gdybyś miała wnuka byłabyś tylko żoną dziadka. jak tak dalej z tobą będzie to ty za 50 lat będziesz baaardzo starą, ale ciągle panną:) Pozdrawiam
23:07 pyrus kozlaczek zgadza się - Hubert szczególnie o mnie pamięta w tym sezonie:)
23:06 Żupanov Kolega Barton już chyba zaczyna od nowa liczyć:)
23:03 Rubin super rogacz! tak jak Ci mówiłem on może być blisko tego o co go podejrzewam. Dalej jednak nie mogę zrozumieć jak nie potrafiłeś wydłubać . . . Gratulacje
22:59 PłaczekM Gratuluję, Darz Bór! ;)
22:51 wojtek01
22:40 PłaczekM
22:33 PeBe Źrebaczek polny? :-)))
22:31 PeBe Będzie miodek! mniam :-)
22:20 PeBe Przepraszam: a z którym numerem była to kulka?
22:13 krasy
22:07 Żupanov almette to był niedolisek a po kuli ktora przyjął to już został półlisek:)Gratulacje:)
22:04 dziunia ożesz, ta to nawet wieczór potrafi spier....a liska gratuluję
22:02 alette To niedolisek, że go w całości nie pokazałeś? Chyba się nie wstydzisz tego, że zabijasz niesamodzielne zwierzeta?
21:52 Łukasz Kurek
21:51 PłaczekM
21:44 Łukasz Kurek
21:42 Łukasz Kurek
21:40 ULMUS Tak alette, kasztany to piękne drzewa , nie rosną w naszej strefie klimatycznej. Posadziłaś kasztanowce, jeżeli posadziłaś kasztanowca białego to zmartwię Cię. Właśnie mamy gradację szrotówka. Nie będzie ich za 50 lat. Szrotówek skutecznie zabija kasztanowce białe i nie ma na niego tak naprawdę rady:). Tak to jest w przyrodzie. Jedno umiera żeby drugie mogło żyć. Coś jak z Tobą i rybami.
21:40 Apschik Super !
21:38 mlody DB ojenki
21:32 Urtica To nie kasztan tylko kasztanowiec.Kasztany to owoce kasztanowca.
21:28 alette Kasztany to piękne drzewa - w tym roku posadziłam już dwa, więc za 50 lat, kiedy będę już babcią to będa duże drzewa...
21:02 canislupus4
20:58 sumada
20:24 canislupus4
20:23 canislupus4
20:22 canislupus4
20:09 zuczek1
20:08 zuczek1 pozdrawiam serdecznie:)
20:07 DamianR
20:06 DamianR
19:56 Karol Jak ją spotkasz drugi raz to pozdrów ją od Karola i powiedz, że do zobaczenia jesienią... ;-)
19:48 sowa A
19:47 sowa A
19:44 sowa A
19:42 sowa A
19:36 Azjaland
19:25 Karol To o ile jakiś napaleniec go nie zastrzeli to będzie go łatwo rozpoznać w przyszłości... :))
19:10 Paulo Gratulacje !!! Pozdrowienia od kolegi z kursu ;)
18:41 sumada
18:23 cekin
18:20 radbak
18:19 radbak
18:18 MARS Piękny rogacz, Gratulacje!
18:17 radbak
18:16 radbak super
18:16 radbak
18:15 radbak piekne gratuluje ujęcia
18:14 radbak
18:14 radbak
18:13 Kamil90
18:13 radbak
18:04 ALF19
17:44 hulas Fajnie opisane, fajny rogacz i ładna fotka. Gratulacje
17:35 mokrzec
17:29 mokrzec Może powinieneś tej kniejówce zadydykowac specjalny tytuł w swojej galerii? Gratulacje
16:58 modliszka
16:57 modliszka :D
16:53 Jastrząb ...moi rodzice to fajne chłopaki! ;)
16:52 sliwa93 Piękne
16:51 sliwa93
16:51 sliwa93
16:49 sliwa93
16:49 sliwa93
16:47 viola n często spotykałam wśród łań, ze mają dwa cielętami, podziwiam, bo to są silne zwierzęta, wychować dwa dzieciaki.
16:44 ULMUS ósemeczka :)
16:36 sumada
16:34 Urtica Ups, a to się porobiło! :D
16:34 sumada No właśnie to jest ten problem. Czy takie pary mogą wychowywać dzieci.
16:32 Adler_89 Zdjęcie zrobione chyba w Holandii ;)
16:32 Hugo Szczere gratulacje ! ! ! Jaki Kaliber kniejóweczki?
16:29 sliwa93
16:29 cezetka527 dobre hihihi
16:28 krzanm
16:28 krzanm który to mama???
16:27 cezetka527 Kol. Troper ja się nie chwale bo jak sam napisałem nie jest to strzał mojego życia, a uwierz że było ich wiele powiedzieć by mogli ci co je widzieli, pozdrawiam Darz Bór.
16:26 Hubertek
16:26 krzanm
16:24 Maksym Gratuluję!
16:24 krzanm
16:24 krzanm
16:23 krzanm
16:19 Żupanov Super:)
16:18 piotrekoles
16:14 cezetka527 śliczny przydał by mi się do kolekcji, gratki dla strzelca
16:10 Rajmund Raczyński
16:08 Rajmund Raczyński
16:07 Rajmund Raczyński
16:06 Rajmund Raczyński
16:06 Rajmund Raczyński
16:04 Rajmund Raczyński Gratulacje..DB...
16:03 Rajmund Raczyński
16:03 Rajmund Raczyński
16:02 Rajmund Raczyński Gratulacje...DB..
16:01 Rajmund Raczyński
15:57 Adrianooo Gratulacje, DB!
15:49 dziunia gratulacje dla Kolegi :)
15:48 Łukasz z lasu
15:48 Kondii Witam Posiadam Samuraia plandekę może kolega wysłać na maila zdjęcia tej zabudowy konradex@gazeta.pl
15:33 czarny zwierz
15:27 Jump76 :-)
15:27 Jump76 ...Tobie również powodzenia Aro.Januszki wypuście już te ptaki z rąk:-)Pozdrawiam Kolegów z zdjęcia:-)
15:26 Urtica Gratuluję koziołka.A opowiadanie przeczytałam raz,później drugi i trzeci... . I pewnie będę do niego wracać :)
15:25 Łukasz z lasu Graulacje dzięki za opowiadanie
15:24 Łukasz z lasu
15:22 drzemlik
15:21 fousek Sprawdź poczte.
15:20 ULMUS Dzięki za komentarze.Mam nadzeję że oddałem emocje tamtej chwili . Jak sie pisze , to wszystko wraca. Chłodno było , tak rzeźko właściwie , krótko mówiąc duszno nie było :). Kniejóweczka horyzont.
15:19 Żupanov Gratulacje;)
15:16 Jump76 Darz BÓR !!!
15:15 Jump76 ULMUS Ty to jesteś gość!:-) Gratuluję pierwszego rogacza!...z przyjemnością przeczytałem opowiadanie.Gratuluję również broni !Darz BÓR
15:12 młody łowca Gratuluję chłopaki, Adrian ładny wynik. Powodzenia na MPM ! Nazwisko zobowiązuje ;)
15:10 Karol Piękny! Darzbór!! Chyba bardzo chłodne poranki u ciebie... ;-) p.s. Kniejówka horyzontalna ? :)
15:08 matsym
15:06 czarny zwierz
15:01 Grzegorz Kulejewski opowiadanie super... Wklej fotkę parostków po preparacji i rzuchwy, bo opowiadanie noramlnie tak nakreca do oceny wieku.. Jeszcze raz Garty!!!
14:58 Karol Piękna sprawa jechać w jednej drużynie z własnym tatą na MPM! Gratuluje i zazdroszcze bo ja takiej chwili nie doczekam...
14:57 rysioh :-)) no właśnie, dziękuję! DB!
14:55 kama2006 gratulacje
14:53 Leśnik1 Świetne opowiadanie i piękny rogacz gratuluję DB
14:46 Szort
14:46 Szort gratki DB
14:43 Łukasz Kurek
14:43 Łukasz Kurek
14:43 Szort wreszcie żeś wrzucił fotę ale i tak masz minusa wiesz za co :) ale gratki świetny rogacz:) darz Bór Tomku
14:42 fousek Gratuluje!! piekny i mocny!!
14:41 Łukasz Kurek
14:41 Łukasz Kurek
14:41 Łukasz Kurek
14:39 DEMBA72
14:39 Łukasz Kurek
14:38 Łukasz Kurek
14:37 DEMBA72
14:03 kozlaczek Serdecznie gratuluję. Który to już kabanek w tym sezonie? Piąty? Pozdr. DB
13:36 FrYcU
13:35 FrYcU
13:34 FrYcU
13:33 FrYcU
13:33 FrYcU
13:33 FrYcU
13:33 FrYcU
12:51 Urtica Gółka długoostrogowa jak nic!
12:47 Urtica Przez tego kozła się nie wyspałam! :D
12:44 Urtica Zrobiłeś nową LIStę, czy dopisujesz do tej z poprzedniego sezonu? ;)))
12:24 zając1
12:23 krzanm
12:22 krzanm ciekawy bardzo
12:21 krzanm
12:20 krzanm
12:15 Hubertek
12:14 Hubertek
12:14 Traper Gratulacje. Darz Bór
12:13 Traper Ciekawy myłkusik. Gratulacje D.B.
12:09 drzemlik
12:08 drzemlik
11:59 cekin
11:51 Kidziu
11:50 Kidziu
11:48 Kidziu
11:26 czarny zwierz
11:22 Karol Słowa dotrzymałeś ! Darzbór!!
11:20 Aro powodzenia z tym wprowadzaniem, ale tak się ptaków nie wypuszcza !!!
11:17 Leśnik1 Hhehe płuci? a nie powinno być płci? Dzika oczywiście gratuluję DB
11:04 ARGO-3006 ...czas był na niego...gratulacje...
10:26 matsym
10:26 matsym
10:26 matsym
10:25 matsym
10:17 ARGO-3006 ...po prostu zrobiłes "przyczajkę"....
10:16 Adrianooo
09:59 gos sławomir
09:38 Łukasz z lasu
09:38 Łukasz z lasu
09:38 Łukasz z lasu
09:37 Łukasz z lasu Nie śpi Kolega
09:36 Łukasz z lasu
09:35 Łukasz z lasu
09:22 ARGO-3006
09:21 ARGO-3006 ...dobrze,że masz czym uprzątnąć bałaganiarzy...hehe gratuluje...
09:20 ARGO-3006 ...gratulacje...DB....
09:18 ARGO-3006
09:17 ARGO-3006
09:15 krzanm pieknie
09:14 krzanm
09:13 krzanm
09:12 krzanm
09:12 krzanm
09:12 sowa A
09:11 ARGO-3006 ....słyszę jak echem pobrzmiewa Twe nawoływanie...wsród wyżyn i dolin tej pięknej Krainy...już biegnę jemu na spotkanie....tam gdzie swiat jest piękniejszy....inny...
09:11 krzanm
09:11 sowa A
09:11 krzanm
09:10 sowa A
09:10 sowa A
09:10 krzanm
09:09 krzanm
09:09 sowa A
09:09 adam0990 Blaszany, własnej produkcji :))
09:08 sowa A
09:07 sowa A
09:07 sowa A
09:06 kowalski1976 Piękne miejsce do wspominania przygód myśliwskich.
09:06 ptasior3
09:04 sowa A
09:01 Leśnik1 Co to za dach? plandeka?
08:30 Koqut
07:51 cekin
07:50 cekin
07:48 dziunia Mateusz, dobrze że sobie to wyjaśniliśmy, spytaj Kuby za które kolanko łapie :)
07:48 cekin
07:47 MIŚ KULECZKA
02:37 PeBe Jakie fajne wieszaczki :-)
02:30 PeBe :-)
01:21 DEMBA72
01:20 DEMBA72
01:19 DEMBA72
01:16 pyrus Gratulacje Kamil ! ja właśnie wrócilem z nocnego szwedania sie :) DB !
00:33 Grzegorz Kulejewski w jakich okolicach zrobione jest to zdjęcie??
00:32 sanczopanda
00:29 Karol a lew na grzywę... ;-)
00:18 Artur.S
00:17 Artur.S
00:03 milka1